Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 3 marca 2010

Wiosenne inspiracjo-plany

Nie skończyłam jeszcze Decimala, ale już rozglądam się za kolejnymi projektami. Na przekór śniegowi, myślami jestem już w wiośnie. No dobra, nie oszukujmy się, jestem zdesperowana, tak bardzo chcę do wiosny! Planuję, co zrobię z bawełnianych włóczek, które mam w zapasach. Przekopuję Ravelry, moją kolejkę, zbiory i znalazłam parę faworytów.

1. Sahara, Wendy Bernard JulieAnny*

Knitabolous*

Tutaj link do Ravelry, a tutaj można kupić wzór.
Jestem zauroczona wrabianymi, nanizanymi na nitkę paciorkami/cekinami. Fantastyczny orientalny klimat. Wzoru nie posiadam, ale mam zamiar improwizować, bo się zakochałam. Mam białą Glorię zachomikowaną, pasuje mi tutaj idealnie, muszę tylko koraliki nabyć z odpowiednio dużą dziurką.

2. Ajoure Sweater, Filati 37

Stricky*

Jonik*

Velveta*

Tutaj
link do Ravelry, a tutaj na stronie Filati.
Ażurowa tunika, również orientalna. Moim zdaniem świetnie wygląda do jasnych płóciennych spodni. Do niej mam Scarlet z Laurowego Kaszmiru w pięknym kolorze krwi żylnej.

3. Kaftan Dress, Knitscene fall 2008
Tutaj link do Ravelry, a tutaj na stronie Kniscene (trzeba przewinąć do dołu).
Nie obiecywałam, ze nie będzie monotematyczni. Uwielbiam arabsko-indyjskie klimaty :D W szczególności latem i wiosną. Sukienka jest prześliczna, niestety mam niekompatybilny biust z nią, a prawdę mówiąc to go nie ma wcale. I wydaje mi się, że nie będę w niej tak ładnie wyglądać jak modelka. Tutaj do pooglądania Dagnowa sukienka na manekinie i osobiście na Dagmarze. Moim zdaniem, jedyne ładne wykonanie na Ravelry.

4. Rozpinany sweterek
Marzy mi się w fuksjowym/amarantowym/ innym odcieniu wściekle różowego. Prosty, dopasowany, z długim rękawem, dekolt w szpic. Oczywiście nie znalazłam jeszcze takiego ;) Najbliższy prawdzie jest Fitted Cardigan, Jo Sharp (Ravelry, Flickr). Po modyfikacji dekoltu również Alexi, Kim Hargreaves, mógłby być.

* Zdjęcia pochodzą z Flickr

4 komentarze:

  1. Na Saharę napalam się od dłuższego czasu :-) A Kaftan dress jest boska, po prostu boska, zrób ją, będzie pretekst żeby kupić jakiś seksowny push up i będziesz wyglądać ślicznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Kaftan Dress! Z Ajoure Sweater jest ten problem, że jeśli źle wyliczysz linię łączenia rękawów z dołem, to wypadnie albo na wskroś biustu albo za nisko pod nim. Velveta uchwyciła ten punk idealnie, ale pozostałe dwie wykonawczynie już nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pochwały;miło mi bardzo.
    Kaftan zrób koniecznie;swoją noszę bardzo często ,bo ją uwielbiam.W planie mam jeszcze jedną zresztą,tylko od roku się nad kolorem zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatko z tym push-upem to jest tak, że trzeba mieć na co go założyć ;) To również mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń