Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 13 maja 2008

Na dobry początek

Napisałam pięknego posta, ale że nie jestem zbyt bystra w te klocki, to coś nacisnęłam i wszystko znikło :/ drugi raz już mi się nie chce tego samego pisać (moje lenistwo nie zna granic). Nie będę się przedstawiać (jak ktoś bardzo musi, to inf z boku), zamiast tego pokażę mój ostatni sweter:
Na ten model chorowałam od listopada, co prawda za robotę wzięłam się w marcu, a skończyłam w połowie kwietnia (uczelnia zapewnia mi rozrywek cały czas, więc nie mam za dużo czasu). Tylko raz pruła, ale za to prawie cały, okazało się, że rękawy są za wąskie. Trochę danych technicznych:
* włóczka merino firmy Yarn art (pół na pół, wełna i coś tam)

* druty: 3,5- ściągacz, 5,5- reszta
* ściągacz 1/1 (okropnie się robi)
* wzór: wielokrotność 4; prawa strona: 1 o. l, 1 o. p, 1 oczko przełożyć na drut bez przerabiania, 1 o. p; lewa strona: oczka przerobić jak powstają a zdjęte oczko przerobić tak, żeby na prawej stronie było prawe.


I to by było na tyle. Farmakologia wzywa.

3 komentarze:

  1. To ja pozwolę sobie jako pierwsza skomentować - cudowny kolor! Miałabym same takie swetry! (gdyby nie to, że jest tyle innych świetnych kolorów na świecie! *^v^*) Popieram, że ściągacz 1/1 jest koszmarny!
    Witam w blogosferze! =^v^=

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter już zwazelinkowałam na forum, więc tylko w kwestii praktycznej: polecam Windows Life Writer, jako lekarstwo na znikające wpisy (ew coś innego w tyl stylu). Piszesz sobie posty offline i masz kopie u siebie na dysku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, kolor jest śliczny, ale mój aparat sam sobie wybiera jaki kolor będzie, a nie to jaki jest w rzeczywistości. Bliżej do oryginalnego koloru jest to co prezentuję na sobie, niż to co jest zdjęciem ściegu.

    OdpowiedzUsuń