Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 23 czerwca 2008

Egzamin/ Exam

Nareszcie jestem po! Oczywiście zakład patofizjologii nas nie zawiódł i postarał się o pytania rodem z piekła. Na razie nie będę tego komentować, bo mi szkoda słów. Ręce opadowywują. Najwyżej będzie wrzesień. Wyniki we czwartek. Jestem w takim stanie, że jest mi w sumie wszystko jedno czy zdam czy nie (oczywiście byłoby lepiej, gdybym zdała). Ulżyło mi, że to już koniec. Ten rok był koszmarem! Gdybym wiedziała, co mnie czeka na 3 roku, to bym się głęboko zastanowiła nad wyborem studiów. W takich chwilach medycyna jest do bani.
Finally that's the end of exams. Of course the Institute of Pathophysiology didn't let us down. Questions were terrible! I won't comment that. The worst option is re-take in September. results at Thursday.
I'm on that mental condiotion, when I even don't care if I pass it. I'm so glad it's over no matter of result. This year was a nightmare! If i knew what's gonna happend on 3rd year, i would think once again before choosing this studies. In that moment medicine sucks :/

We czwartek przyszła włóczka od Raweny! Jest przepiękna, mięciutka, delikatna, i ten kolor! Super! Jedynym minusem jest to, że jest dość gruba. Próbkę zrobiłam 5 i wcale nie wygląda na nieodpowiednią. Chyba zmienię plany i jednak nie będę z niej robić Gathered. Na razie musi sobie trochę poleżakować i podojrzewać (albo ja muszę do niej podojrzewać).
At last thursday i got my yarn from Rawena! It's sooooooo beautiful, soft, and the colour! Awsome! Only "defect" is- yarn is quite thick. I made gauge on needles 5mm and it's look ok. I think i'm gonna change my plan and won't do Gathered from this yarn. The idae (and yarn) have to mature, or I have to :p

Mgiełka jest gotowa. Tzn prawie :] ostatnia część się blokuje, zaczęłam zszywać resztę. Myślę, że jutro, może pojutrze zabiorę się za pikotki i się obfotografuję :p
Haze is ready. Almost :p last part is blocking, and i'm sewing the rest. Maybe tomorrow or the day after tomorrow I gonna do picots and a lot of photos.

3 komentarze:

  1. GRATZ GRATZ GRATZ z powodu przeżytego egzaminu! Ale gdzie _ta_fotka_włóczki???

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęć brak bo aparat mi umarł i muszę naładować mu bateryjki :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z powodu podejścia do egzaminu, jak nie zdałaś (choć w to nie wierzę!), to przynajmniej do września masz z go z głowy! *^v^*
    Pytałaś, gdzie się zapisać do wymiany Secret Pal - ja go znalazłam poprzez forum robótkowe na gazeta.pl, i ta wymiana juz w zasadzie się kończy, wiem, że w lipcu dziewczyny rozpiszą nową. Adres strony: http://www.robotkowysecretpal.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń