Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 26 czerwca 2008

Zdałam!

Cieszę się jak małe dziecko, z tego zdanego egzaminu :] Co prawda dostałam mizerne 3+ ale najważniejsze, że mam to z głowy. Asiu, przeceniłaś moje możliwości, to jest pierwszy raz kiedy w sesji letniej zdałam wszystkie egzaminy. Do tej pory co roku jeden miałam w plecy.
I passed this horrible exam! I'm soooooooooooooo happy :]


Mgiełkę skończyłam we wtorek,
ale niestety mój komputer zaczął wariować i nie mogłam się bawić :P Dlatego zdjęcia dopiero dziś. NIENAWIDZĘ szydełka! To była zdecydowanie najgorsza część sweterka- wykończenie szydełkiem.Ale generalnie jestem zachwycona efektem :] Jak się zbiorę w sobie, to napiszę schemat. Mimo że to ażur, ale jednak moher robi swoje, absolutnie nie da sie w nim paradować choć przy odrobinie słońca. Kolejny sweterek, który w zamiarze był letni a wyszedł wiosenno-jesienny.
Haze was finished at Tuesday, but my computer was
doing some very strange things so I couldn't use it :/ It's why pics are today. I HATE crochet! The ending with crochet was the worst think could happend to me. I like how it turns out :] Soon i try to write down pattern. Even tough it's lace I can't waer it when it's sunny, it's too warm. That's enother one cardigan/pullover which supposed to be for summer, but turns out to be spring/fall one :]

W czasie oczekiwania na wyniki, żeby zająć mózg musiałam zająć ręce. Wyprodukowałam Ribbed Lace Bolero. Nie jestem do końca z niego zadowolona. Myślę, że go jeszcze przerobię. Wydaje mi się, że dziura na rękę jest za duża. Na razie zdjęcia tego, co mi wyszło.
When I was waiting for results of exam, to don't think about it I have to do something. I done Ribbed Lace Bolero. I'm not so sure for the result. I think i'm gonna change it. I guess armhole is too big.

20:35 Poprawka/ Correction
Już wiem co źle zrobiłam! Zszyłam nie w tym miejscu co trzeba! Tak to jest jak się nie czyta do końca, tylko robi po swojemu :p

I already know what i did wrong! I sew wrong egdes :p Shit happens when You don't read everything to the end.

4 komentarze:

  1. Gratulacje! Pamiętam moją radość, kiedy zobaczyłam listę w ocenami z Morfologii (językowej, nie medycznej ^^), i moją tróję z egzaminu, byłam wniebowzięta! *^v^*
    Zdałaś wszystkie egzaminy w tej sesji i jaki z tego morał? Blogowanie o robótkach pomaga w nauce! *^v^*
    Mgiełka przepiękna, kolor boski a fason chodzi za mną od jakiegoś czasu. Natomiast zawsze zastanawiam się nad konstrukcją takich małych bolerek, czy tylna część nie zwisa pod pachami. Czekam na więcej zdjęć. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako ekspert w temacie zwisania bolerek stwierdzam, że mnie zwisa każde, ale mam w planie jeszcze takie małe mini nim poddam się ostatecznie.
    Shruga skomplementowałam na Flicku - wg mnie cudny. Sweterek niczego sobie - który kolor bliższy ten jaśniejszy z próbek czy ten na fotkach z wkładką? :)
    Oczywiście gratuluję rozpoczętych właśnie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje zdania egzaminu:)..jejku zapomnialam jak to jest:)..podoba mi sie ta moherkowa azurowosc:))..kolor swietny i ci w nim dobrze..zagldam tu codziennie przy porannej kawie ale nie mialam okazji sie zameldowac..pozdrawiam ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to ażurkowe, wiązane i bardzo ci dobrze w tym odcieniu fioletu - mimo, ze ciemny to nie przytłacza twojej subtelnej urody :-)

    OdpowiedzUsuń