Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 10 lipca 2008

Kot/ Cat

Moja kotka w dzień udaje, że zdechła (na środku pokoju)...
My kitty pretend that she's dead during the day (in the middle of the room)...
...za to w nocy szaleje! Dziś stoczyła walkę z kotem, który wtargnął na jej terytoriom (był na tyle bezczelny, że nie został na balkonie tylko wlazł nawet do domu). Kotka dostała furii, pogoniła go z domu i zrzuciła z balkonu. Wszytsko miało miejsce przed 2 w nocy! Pobudka została zafundowana gratisowo. Zastanawiam się tylko jak te koty, które włażą na nasz balkon (to nie był pierwszy raz) są w stanie to zrobić, mieszkamy na 2 piętrze!
... but at night she's crazy! Tonight she won battle with another cat which invaded her territory (it was so cheeky to came inside. Kitty flew into a fury, drove out that cat and threw off balcony. All that was about 2am! Of course woke up was gratis to everyone. I'm wondering how this all cats are climbing ud to our balcony (it wasn't first time), we live in 2nd floor!

Starsky ma już prawie gotowe przody. Miała
m wielki kryzys w między czasie, bo wzór zaczynałam dwa albo trzy razy :/ naszła mnie nawet ochota na zrezygnowanie z niego, ale w końcu wyszły. Niestety ta włóczka nie nadaje się na warkocze (moim zdaniem), więc nie są tak ładne jak w oryginale. Wprowadziłam też małe udoskonalenia: tzn dodałam kieszenie i kilka centymetrów długości. Chciałabym go skończyć niedługo.Starsky has almost ready fronts. I had so big crisis meantime: i have to started pattern of banana tree 2 or 3 times:/ i was willing to give up it. Unfortunetelly yarn isn's the best choice to cables (in my opinion) so they don't look so pretty like in oryginal. I brought some modifications: I added pockets and some cm of lenght. I'd like to finich it soon.

Prawie kupiłam druty do Gathered. Byłam w pasmanterii, miałam druty w ręce, ale w ostatniej chwili się rozmyśliłam, bo wolałam zainwestować w droższe, a niestety pasmanteria nie przyjmuje kart, a gotówki miałam tyle co kot napłakał :/ A oprócz tego cały czas się zastanawiam czy jednak włóczka do Raweny nie będzie za gruba. Tutaj w porównaniu z drutami 3,5mm (na które jest zdecydowanie za gruba).
I almost bought needles to Gathered. I was in yarnshop, I had needles in hands, but in last moment i changed my mind. I'd prefer to buy more expensive (= better quality). Unfortunetely yarn shop does not except cards. I didn't have enough money in my pocket :/ Besides that I'm wondering if yarn from Rawena is ok to this pullover. Here in compare with needles 3,5mm (yarn is too thick on that needles)

Antosiu
: wydaje mi się, że to long tail cast on to nie jest krzyżowe nabieranie oczek. Jak to przecwiczyłam, to wyszło mi takie zwykłe nabieranie tylko, że jednym drutem (może coś źle zrobiłam). Więc moja odpowiedź: do krzyżówego trzeba dodatkową nitkę.
Dziękuję Wam za wyrazy współczucia, bardzo mi się przydały, bo Kochany jest nieznośny. Wkrótce zdjęcia Połamańca.

A na koniec jeszcze pochwalę się niesamowitą umiejętn
ością wydawania pieniędzy. Kupiłam sobie ostatnio dwie pary butów, bo moje ukochane baletki zostały przeze mnie ostatecznie zdewastowane i zdecydowanie nie są w stanie takim, abym mogła się pokazać ludziom. Chciałam kupić dokładnie takie same buciki, ale nie mieli :( wiedziałam, że powinnam od razu kupić dwie pary.
At the end I'd like to share with you my absolutely amazing skill to spent money. I bought recently 2 pairs of shoes, becouse my beloved shoes was destroyed by me. They are not in condition to go out. I'd like to bougth exactly this same shoes, but thet didn't have :( I knew I should buy 2 pairs of this same shoes earlier.

3 komentarze:

  1. Mój kot też tak poleguje, i jeszcze brzuchem do góry a łapy we wszystkie strony! *^v^*
    Z włóczki zrób próbkę, wtedy zobaczysz, czy się nadaje na Gathered. Już miałam tak, że na pierwszy rzut oka włóczka wydawała się za gruba, a potem w próbce jakoś się ładnie układała we właściwy rozmiar.
    Też żałuję, że nie kupiłam sobie dwóch par zielonych baletek dwa lata temu, bo znosiłam je do cna, a teraz juz takich nie dostanę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się bała wystawiać fotek moich śpiących psów - rozkładają się zawsze na plecach z każdym członkiem w inną stronę świata - wygląda to przesłodko, ale niektórzy mogliby się czuć zniesmaczeni aż taką otwartością;)
    Starky zapowiada się pozytywnie więc dziergaj dziergaj dalej! W kwestii baletek bardziej moja siostra ma coś do powiedzenia - ja mam tak chudą i długą stopę, że tylko na obcasie - inaczej wygląda jak płetwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eeeeej, teraz dopiero zauważyłam jak sprytnie kieszenie dodałaś - wielki szacun, ja jeszcze czegoś takiego nie robiłam (a drutuję już hoo hoo chyba z rok ;)

    OdpowiedzUsuń