Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 14 września 2008

Zoo i ciasto/ Zoo and cake

Żeby wszystkim było nam przyjemniej, zdjęcia słodziaków z zoo na Bronxie (foto by moja siostra). Nie mam bladego pojęcia co to za zwierzaki, więc jak ktoś ma to bardzo chętnie się dokształcę. Tutaj więcej zdjęć, jeśli ktoś chce.
Nice picture for nice day :] I have no idea what animal is that. So if anyone knows, please share with your knowlage. Here more photos.

Kto mnie zna, ten wie, że nie jestem gotującą osobą. Ale wczoraj miałam natchnienie i upiekłam ciasto :D kruche ze śliwkami. Mniamuśne :D Piec jednak lubię. Najgorsze jest to oczekiwanie na gotowy wypiek, a katorgą jest powstrzymywanie się od zjedzenia gorącego jeszcze.
I'm not cooking. I can but don't like. But yesterday I have an inspiration. I baked a cake with plums. It was sooooooooooooooo good :D I like baking. The worts thing is waiting for cake is ready, and than waiting for it's getting colder. I hate waiting.
Dzieje się sweterek. Teraz jestem zadowolona z efektu :D I wiecie co? Nie mogę się doczekać rękawów! Zdecydowanie mam znów wenę :D
Cardigan is knitted. I'm pleased how it's looking now. and you know what? I can't wait sleeves! Definetely my inspiration back :D


5 komentarzy:

  1. Chyba tez upiekę ciasto, będzie dobre na rozgrzewkę do herbaty. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa! ciasto ze sliwcami!!! Mniam! (w sumie to chyba najbardziej lubie jak jest jeszcze cieple!).
    Z jakiej wloczki robisz sweterek? (cos przegapilam chyba) Kolor jest bardzo "moj"!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, włóczka ma z 200 lat :P spadkowa od babci, anilana. Myślę, że pochodzi z czasów głębokiego PRL-u albo i jeszcze lepiej :P

    Ciasto tez lubię na ciepło, ale nie lubię jak jest parzące i nie da się go w ogóle przełknąć nie parząc sobie przy okazji jamy ustnej, przełyku, żołądka, i jelit :p

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie teraz jest czas ciast:) z owocami ja juz mam za soba ciasto ze sliwkami i jablkami..jakos nie przyszlo mi do glowy syknac im zdjecia..ale pewnie jeszcze nie jedno zrobie wiec nadrobie..pozdrawiam ania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. co do gotowania to mam tak samo ;) ale niestety u mnie to i ciast sie tyczy, wiec gratuluje takiej zdolnosci :)
    ciekawa jestem jaki bedzie ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń