Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 26 września 2008

Obiecanki cacanki / promised photos

Komputerek zdrowiutki :D
Computer is alive :D

Obiecana czapeczka nr 2, Jabłuszkowa. Kolor jest pistacjowo-miętowy, a nie taki zieloniutki, ogonek brązowy.
Baby hat nr 2, Apple. Color is more like pistachio, less so green. Tail is brown.
NIe skończyłam jeszcze sweterka brązowego, utknęłam przy rękawach, mimo że tak na nie czekałam. Powolutku się dziergają. Zaczęłam za to szaliczek wg opisu Dagny. Mam nawet podobny kolor (przypadek bardziej niż celowe działanie :P). Dzierga się przyjemnie, włóczka to jaki akryl z zamierzchłych czasów, wyciągnięty z szafy mamy mojej cioci (ale nie mojej babci). Ale mięciutki i nieskrzypiący.
I don't finish brown cardigan, I stuck on sleeves, again. But they're constantly growing. I started scarf based on Dagny's pattern. I have even similar colour :P Yarn is from my aunt's mom reserve (not my grandma), it's acrylic but very soft.

Krótki fotoreportaż z moich poczynań recyclingowych.
Short photoreport about my recycling action.
Najpierw sprułam czapkę.
First I unstitched hat

potem prostowałam włóczkę (to chyba wełna). (kolejne genialne zastosowanie ciężarka :D)
than straighten (I think it's wool). And another brilliant use of dumb-bell
a potem ją zwinęłam.
and I wound yarn.
Teraz czekam na natchnienie. Kłębi mi się po głowie czapka/beret/albo coś innego na łepetynę.
Now I'm waiting for inspiration. I'm thinking about another hat/beret/ something different for my head.


Moja dziesiejsza zdobycz :D jestem taka uchachana z tego powodu. Na ryneczku dorwalam 200g miedzianej wełny 100% za......Panie i Panowie, 4zł! Szkoda, że nie było więcej to bym jakiś zimowy kubraczek zrobiła, ale to nic :D zrobię bolerko, albo coś innego jak dostanę olśnienia.
That's my new capture :D I´m sooo glad. On local market I got 200g copper 100% wool. I paid only 4 PLN (2 USD). I will knit bolero-shrug or something else if I have anz brainwave.

No i na koniec Kasiorek Traktorek z nową fryzurą. Chyba już mi się bardziej podoba, jeszcze z tydzień i w ogóle będę zachwycona :P No grzywka mogłaby być trochę grubsza. Zdjęcia na koniec, bo mam cichą nadzieję, że nikt do nich nie dojdzie :P
At the end my in new haircut. Now I`m pretty pleased. Maybe fringle could be bigger

7 komentarzy:

  1. Grzywki górą! *^v^* Bardzo ładnie wyglądasz, co by tu zrobić z moją fryzurą, hm...
    Śliczna ta wełenka, rzeczywiście szkoda, że nie było więcej, ale na kamizelkę powinno wystarczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci z grzywką, teraz dopiero widać jak niesamowite masz oczy. A takie zakupy uwielbiam.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. super zakup..uwielbiam takie okazje bo to i usprawiedliwione zakupy i bardzo potrzebne a bez wyrzutow sumienia:))..sliczny ten akryl po babci tez..:)a oczy tez po babci? bo sliczne masz oczy co podkresla twoja nowa fryzura...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komplementy :] Oczy mam po dziadkach i tacie.
    Z tej włóczki to się cieszę jak głupia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzywki są świetne, grzywki nie są dla mnie, ale Tobie pasują :) Z podstawówki i kawałka liceum pamiętam, ze toto szybko rosło właziło w oczy i strasznie często trzeba było myć. A i rano jeszcze nigdy nie układało się jak trzeba:/
    Z rdzawej może bolerko zrób? ;)
    Za ten kapelutek muszę się zabrać. Już sobie testowo składałam groszkową i bordową merino, ale czy to dla Pszczoły będzie dobre zestawienie hmmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie nie spojrzę tam czapeczki dla dzieciaków, że też u mnie nigdzie nie rodzą się dzieciaki... Takie fajne czapeczki :D

    Gratuluję okazji miedzianej no i fryzurki :) Grzywki górą!

    A oczy masz niesamowite, takie "głęboko niebieskie"... Wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastic work!!!
    Congratulations!!!

    OdpowiedzUsuń