Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 31 października 2008

Fale/ Waves

Dziękuję bardzo za pomoc :) Przydało mi się, choć nie obyło się bez łez i krwi :P Dwa dni siedziałam i wypróbowywałam każdy sposób, aż doszłam do zadowalającego efektu.
Thank you very much for your help :) I really need it. Two days I was trying every way
to knit it. I figured out the best way to this project :D


rz1 (ps): o brzegowe, 1p, *narzut, 1p, narzut, 1p, 2 razem na lewo, 1l, 2 razem na lewo, 1l, 2 razem na lewo, 1l, 2 razem na lewo, 1l, narzut, 1p, narzut, 1p*, 1p, o brzegowo (powtarzać to między gwiazdkami) rz2 (ls): wszystko na lewo
rz3: wszytsko na prawo

rz4: wszytsko na lewo
powtarzać te 4 rzędy
(legenda:
ps- prawa strona
ls- lewa strona
p- prawe oczka
l-lewe oczka
r1 (rs): 2k, *yo, 1k, yo, 1k, p2tog, 1p,
p2tog, 1p, p2tog, 1p, p2tog, 1p, yo, 1k, yo, 1k* 2k (repeat between *)
r2 (ws): p all
r3: k all
r4: p all
repeat this 4 rows.

Jak się tak robi to wszytsko jest równiutko i tak jak powinno :D Dodałam między oczkami przerabainymi razem po jedym oczku, bo chciałam uzyskać szersze odstępy miedzy "oczkami"

I add 1p between p2tog in order to get wider intervals between "holes"

Doniesienia z placu bitwy:
lewy przód robię po raz trzeci :/ Okazało się, że nabrałam 10 oczek za mało (ach ta matematyka). Nnie wiem jak liczyłam, że mi tak wyszło :/ Ból jest o tyle większy, że przód był już generalnie skońćzony :/:/:/ (za jednym i drugim pruciem). Teraz powinno być wszytsko dobrze.
News from war corresponder:
I unstitched left front twice :/ It;s turned out that I co 10 stitches less I should (maths :/). I have NO idea how I was calculte this! The pain is bigger because I had almost done front (twice!). I hope this time it will be ok.

5 komentarzy:

  1. Ty to masz dobre serce, tak się namęczyć i to jeszcze nad sweterkiem nie dla siebie - wielki podziw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :), ale nie mam wcale dobrych pobódek :P to co zostanie z włóczki (a jest jej na prawdę dużo) jest moje :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do zabawy :)
    szczegóły u mnie: http://kropkinadi.blogspot.com/2008/10/ksiki-ksiki.html

    a teraz do rzeczy - wzorek z tych, na widok których od razu czuję się zmęczona ;)
    ale nie wątpię nawet, że Ty stworzysz z niego coś cudnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam cię za cierpliwość ...

    OdpowiedzUsuń