Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 21 października 2008

Fioletowy kapturek/ Purple hoodie

(dziś krótko, bo czeka na mnie farmakologia)
(today short post, pharmacology is waiting)

A w sumie bereciek. Wydziergałam kolejnego głowogrzeja, tym razem w kolorze fioletowym (moim ukochanym). Pamiętacie foto-story z recyclingu? To właśnie z tej włócz
ki. Oczywiście zabrakło mi ok 10 g na skończenie, więc poświęciłam mitenki. Tak nie do końca, bo mam zamiar je po prostu przerobić.
Actually beret. I knit purple one (I love that colour). DO you remember photo-story about recycling? That's the yarn. I haven't enough to finish, so I had to sacrifice mittens. I will do another one with yarn left.

Pamiętacie (a tak mnie wzięło na sprawdzanie Waszej umiejętności czytania ze zrozumieniem :P) konkurs u Małgosiu, który wygrałam? Jako nagrodę dostałam włóczkę, kolczyki ręcznie robione (śliczności) i książkę "Babskie nasienie" (jeszcze nie przeczytane, ale już zdjęte z półki). Patrzcie co znalazłam w spisie treści :D MOja mama uśmiała się do łez.
Do you remember (I'm just checking you :P) contest I won on Gosia's blo
g? As a prize I got: yarn, hand-made earrings and book. Look what I found in index :D ("fiu bzdziu in head") My mom couldn't stop laughing.

4 komentarze:

  1. No proszę, wszędzie Cię pełno! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, lubie takie workowe czapaje :) wyglada super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie ci w tej czapie...slicznosci.. hmm no tak juz ksiazki o tobie pisza:))...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  4. oj pełno, pełno ... ale niezwykle pozytywnie pełno :P

    OdpowiedzUsuń