Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 1 listopada 2008

Książkowy łańcuszek

Zostałam zaproszona przez Izuss do zabawy książkowej :] Chyba jak większość nie przepadam za łańcuszkami, ale że ten jest o książkach to się nie liczy :P

1) o jakiej porze dnia najchętniej czytasz:
każdej! Uwielbiam książki, sama czynność czytania jest tak przyjemna, że mogłabym to robić często i gęsto. Szkoda tylko, że jeśłi chodzi o podręczniki, to już nie jest takie fajne :P
W rodzinie mam nawet pseudonim Czytaczka :P

2) Gdzie czytasz:
Wszędzie: w autobusach, w parku, w łóżku. Jeśli czytam w domu to raczej nie na siedząco

3) Jeśli czytasz na leżąco (w łóżku) to chętniej na brzuchu czy plecach.
Zdecydowanie nie na brzuchu (mój biedny kręgosłupik). Najchętniej czytam w pozycji półleżacej (z toną poduszek pod plecami)

4) Jakiego rodzaju książki najchętniej czytasz:
Prawie wszytsko lubię. Unikam sci-fi, a całą resztę jestem w stanie przełknąć. Lubię biografie, powieści pozytywistyczne, kryminalne, obyczajowe (Amy Tan rządzi), i sagę (w sumie tylko jedną przeczytałam :P. "Sagę o ludziach lodu" pochłonęłam w tempie ekspresowym)

5) Jaką książkę ostatnio kupiłam:
Rzadko sama kupuję książki, ale za to dostaję w prezentach :D (najlepszy prezent ever). Ostatnio to chyba było: "Co widziały wrony"

6) Co czytasz aktualnie:
podręczniki :/ niestety z braku czasu rzadko teraz mam przyjemność czytać dla relaksu. Mam zaczęte: "Wojna i pokój", "Anioły płakać będą", "Babskie nasienie" i "Grę w klasy" (którą czytam od zeszłego roku i skończyć nie mogę).

7) Używasz zakładek, czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Zaginać rogi?? Powinno się karać takie nieludzkie traktowanie książek! Oczywiście, że używam zakładek. Nie mam jakiś super-hiper sprecyzowanej zakłądki, używam tego co jest aktualnie pod ręka np: wyciągi z bankomatu, paragony, wizytówki, i takie tam.

8) Co sądzisz o książkach do słuchania
Nic nie sądzę, bo nie używam. Wolę dotyk papieru (no i jestem wzrokowcem)

9) Co sądzisz o e-bookach?
Moje oczy umarłby z wycieńczenia. Nie korzystam. Próbowałam przeczytać "Zakochanego diabła" w formie e-booka i mi nie wyszło. "Harrego Pottera" czytałam na komputerze i jakoś nie bardzo mi to leżało.

Do zabawy zapraszam Kath i Persjankę, mam nadzieję, że mnie wirtualnie nie zabiją :P

1 komentarz:

  1. Zemsta jest słodka co? Wiedziałam, że w końcu będę się musiała przyznać do tego, co czytam uh..

    OdpowiedzUsuń