Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 17 grudnia 2008

beret

Skończyłam, przyszyłam kwiat i okazało się, że jest za duży :/ Wściekłam się. Szkoda mi go pruć, bo na moherze widać kolejne przeróbki :/ Wniosek taki, że nie umiem liczyć i nie mam wyobraźni. Druga refleksja jaka mi się nasunęła: skoro piszą użyć 3,5mm to lepiej użyć takich drutów niż 5mm, bo po nabraniu takiej samej liczby oczek, beret wyjdzie większy. Logiczne prawda? No ale ja jestem blondynką, i to jest jedyne logiczne usprawiedliwienie mojej głupoty.

Nie jest to mój najszczęśliwszy projekt. Najpierw kłopoty z włóczką, potem ze wzorem, teraz z rozmiarem. Zrobię sobie chyba krótką przerwę i zabiorę się za sweterek dla Joli. Wybór padał na taki, kopertowy:
Zanudzę się przy tym projekcie, same prawe i ściągacze. Osobiście wolałabym takie coś + rękawy:(zdjęcie stąd: http://www.flickr.com/photos/2pugmama/)

Niestety zdjęcie nie najlepszej jakości. Wzór się nazywa Fence, i tutaj jest dostępny. (zdecydowanie wolę wersję dłuższą).

Paczka dla SP wysłana! Mam nadzieję, że Ktoś będzie zadowolony z zawartości :]

PS. Nie mam zbyt dużo czasu, więc tylko po angielsku. Poważnie się zastanawiam, czy nie wrócić do pisania jednojęzykowego.

7 komentarzy:

  1. Ten model na pani z kapeluszem to mi przypomina taki jeden z Phildara. Też nie lubię takich nudnych dziergadeł ale mają one wiele uroku. Jak dla mnie, może być wersja polska bo akurat tę drugą omijam, za angielską część nieodmiennie Cię podziwiam - ja pisałabym takiego posta tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest sweterek z phildara :P zapomniałam podpisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze pomijam wersję angielską-jestem przywiązana do ojczystego :) Nie zanudzisz się machniesz go raz dwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się spodobał kiedyś ten sweterek, ale jakoś cały czas inne modele zaprzątają moją uwagę. ^^
    A z beretu zrób torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać w Plihdarze mieli kilka podobnych bo ja to z inną modelką kojarzę:)Beret reaktywujesz raz dwa trawiąc świąteczne potrawy :)Na takie torebki jakby z beretów moja mama mawiała a'la madame Pompadour ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. beret nie zostanie przerobiony na torebkę :] Zostanie sprzedany! Co prawda dobrej koleżance, więc kokosów na nim nie zbiję, tyle co za włóczkę. Na nowy motek wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. No widzisz! Zawsze znadzie się sposób na wymiganie się od prucia ;)

    OdpowiedzUsuń