Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 19 grudnia 2008

To i owo

Zapomniałam Wam powiedzieć, że w tych zastępczych, włochatych butach przyciągam wszystkie bezpańskie, okoliczne psy. Będąc przy psach. Kochany niedawno pięknie mnie podsumował: Musisz już chyba ściąć grzywkę, bo wyglądasz jak pies z reklamy farb.

Beret sprzedany. M. wydaje się być zadowolona z niego a ja mam mniejszego doła, że muszę go robić drugi raz, bo obeszło się bez prucia :] Nowa wersja jest na ukończeniu :D

W związku ze zbliżającymi się świętami moja mama wyszła obronną ręką z kupowania prezentów: dała nam pieniądze i powiedziała, żebyśmy sobie same coś wybrały. (Lubię niespodzianki, ale jak są skonsultowane ze mną :P więc wybieg mamy jak najbardziej mi odpowiada). Łatwo się domyślić, co jest moim prezentem w tym roku :P Bardzo mi się spodobała Angora Ram, w tym kolorze co beret. Postanowiłam kupić jej więcej i zrobić sweterek. Coś przy ciele, delikatnego, miękkiego, kobiecego, ale za razem niewinnego.

Oprócz włóczki chcę w końcu skompletować strój do tańca. Pas z monet (taki tylko z monet) dostanę od Kochanego. Na górę chcę kupić półprodukty i zrobić ją sama (co mam w planie od wakacji :/). Następne w kolejności będą haremki. Niestety zdolności krawieckich nie posiadam, więc raczej czeka mnie wykosztowanie się na krawcową.

Jak świąteczne pożądki to na całego: umywalka w toalecie się odczepiła od ściany (delikatnie mówiąć). Czeka nas mały remont. Mama wymyśliła, że przy okazji w łazience też można sanitarkę wymienić i odmalować ściany... W domu pobojowisko. I jak tu nie kochać świąt :/

4 komentarze:

  1. Mi też takie prezenty pasują :) Zawsze są trafione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie z rozwiazana beretowego klopotu i do tego ktos zadowolony:).. fajny prezent na gwiazdke dostalas...:)pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. święta są suuuper :D

    Gdy zima na dobre zagości na dworze
    i gdy się narodzi w głębokiej pokorze Dzieciątko w stajence, co świat cały zbawi,
    niechaj też i Tobie dziś pobłogosławi:
    by życie płynęło bez trosk nazbyt wielkich,
    by szczęście gościło w domu kątach wszelkich,
    miłość rozpalała serce Twe płomiennie
    i radość na twarzy gościła niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewinny sweterek plus wyuzdana przepaska z samych monetek? Ty przewrotna kobieto :)

    OdpowiedzUsuń