Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 28 stycznia 2009

I nastała radość

Żadna nie połamała kciuków? Wytrzymałyście mi jeden egzamin. Tzn jestem zwolniona z jednego egzaminu (patomorfologia)! (tego gorszego moim zdaniem). Skończyłam więc sesję dziś :] Chyba że nie zdam tego egzaminu (tfu tfu tfu), co jest bardzo prawdopodobne, ale nie zabierze mi i tak radości z tego zwolnienia :D Zupełnie się nie spodziewałam takiego obrotu sprawy. Ta nieszczęsna patomorfologia spędzała mi sen z powiek a tu proszę jaka niespodzianka.

Dziewiarsko też się podciągnęłam :] Motyl ma już połowę korpusu nowego i chyba będzie lepiej :] Mrs Darcy czeka cierpliwie na swoją kolej.

I tak kończąc tym pozytywnym akcentem idę jeść :]

10 komentarzy:

  1. Ja nie połamałam...:) GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, cudownie!!! Baaardzo się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. To zjedz dużo, bo teraz musisz być silna i nadrobić robótkowo te egzaminy! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje też całe. Zjedz odeśpij i nadrabiaj zaległości robótkowe!
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki wielkie!!! To teraz druty w dłoń i na fotel odmaszerować :)
    (patomorfologia brzmi strasznie, zimno i sino brrr!!!)
    jo_an44

    OdpowiedzUsuń
  6. zimno to owszem. Jestem strasznym zmarźluchem a w sami sekcyjnej były zawsze pootwierane okna (nawet zimną), a z sinością to tak różnie. :P

    Cieszę się, że wszystkie kciuki całe :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, że masz to juz za sobą:) gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :-)
    Pamiętam jeszce swoje sesje...
    No to teraz do drutowania. A ja będę podziwiać.

    OdpowiedzUsuń