Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 16 stycznia 2009

Mieszkanko

Niestety, po raz kolejny moje niesamowite umiejętności fotograficzne objawiły się w pełnej krasie. Zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia, ale mam nadzieję, że się nie zrazicie :] Mieszkanie jest bardzo duże, czego niestety nie widać i ma bardzo dobry układ bo "kwadratowy". Nie mamy pokoi długich i wąskich :] Jest też jasne. Niestety zdjęcia robione na szybko, żeby złapać ostatnie promienie słońca, więc jest nieporządek, którego nie powinnam Wam pokazywać. Proszę więc o wyrozumiałość (mam dobrą wymówkę :P)

To jest "salon". Kwiatek dostany od znajomych na parapetówę :]. Mam jeszcze jeden Żywe kamienie, dostałam od Cioci, bo wie jakie mam zdolności ogrodnicze :] Poduchy są naszą zastępczą kanapą, której może się kiedyś dorobimy :P (dla spostrzegawczych: kabelek, który biegnie przez środek jest do pada od xboxa. Bez paniki nie dałam okablować całego domu bez jakiegokolwiek planu :P)

Tutaj sypialnia (to jest ten koszmarny niebieski kolor, który zostanie zmieniony w przyszłości). Mamy nawet znak ostrzegający przed kangurami. Oryginalny australijski. Nie pytajcie się skąd go mamy (a w sumie to Kochany ma).

A na koniec kuchnia. Bardzo duuuuuuża. W przyszłości chciałabym zrobić w niej również jadalnie, ale jeszcze się nie dorobiliśmy krzeseł :P Zdjęcie obejmuje w sumie tylko część zagospodarowaną :P

Więcej zdjęć tutaj (ale nie wiele więcej :P).
A na koniec dobra wiadomość: jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to w poniedziałek będziemy mieć internet :] Alleluja!

9 komentarzy:

  1. Mieszkanko wygląda super! Ja wszystkie kable do x-boxa schowałam pod dywan a co do pada to Grzesiek został zmuszony do kupna bezprzewodowego :} zawsze się o te kable potykałam...
    Życzę miłego mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście u nas na konsoli gram ja. Chowam po sobie sprzęt po graniu. A co to mieszkanka - bardzo ładne :) Aż się łezka w oku kręci oj fajny macie teraz etap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne mieszkanie! Ile przestrzeni! Nawet ten niebieski kolor jest fajny. ^^
    Życzę szybkiego dorabiania się przemian, żeby było już takie naprawdę Wasze! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się , że tak dobrze się wszystko skończyło:)
    bardzo fajny kangurzasty znak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!

    Czy masz może gdzieś wzór do tego dzieła? http://fiubzdziuu.blogspot.com/2009/01/frywolnie.html zakochałam się w nim. Gdybym mogła prosi- ruda_to@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. no i pieknie :) najwazniejsze, ze jest Wasze i wkladacie serducho w to, zeby bylo po Waszemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz przestrzen..a najwazniejsze,ze wasze...wlasne ..pelne nadzieji na przyszlosc i okruchow z przeszlosci..np;australii:)).chociaz nie wiem czy to przyszlosc czy przeszlosc...:)..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo milutkie gniazdko.
    I na te kangury uważaj koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie mieć swoje cztery kąty ...
    fajnie gdy można je dzielić z kimś kogo się kocha ...
    fajnie też móc dzielić je z innymi ...

    wszystkiego dobrego !!!

    OdpowiedzUsuń