Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 3 lutego 2009

kapciuszki dla księżniczki

Msr. Darcy czeka na zmiłowanie i przyszycie rękawów (jutro??). Próbka na nowy projekt się suszy a mnie nudno. W związku z tym zaczęłam (i skończyłam) coś prostego (teoretycznie) i szybkiego. Mianowicie: stopogrzejki :] Nie cierpię kapci, a w nogi marznę, więc poszłam na kompromis i je sobie wydziergałam. Nie mają sztywnych podeszw, więc są raczej jak skarpetki i o to chodzi :D

Wzór: Amy march's slippers by tiny owl knitsWłóczka: zdobyczna od mamy cioci; po wielu próbach z ogniem wydedukowałyśmy z mamą, że to raczej akryl, może z jakimiś szczątkowymi ilościami wełny. Kolor wściekle różowy, jakiego nie powstydziłaby się żadna prawdziwa księżniczka :PDruty: 4mm pończosznicze (z braku laku i kit dobry)Czas: jeden dzień :D

Wzoru nie rozumiałam ni w ząb :D Ale za to autorka ma świetne poczucie humoru. W sumie to był projekt- żywioł. Ani druty nie pasowały (oryginalnie 6mm), ani włóczka, ani moje umiejętności. Na szczęście wyprodukowałam tylko dwie pary, z czego jedna przeżyła. I dalej nie wiem jak było trzeba zrobić pięty :P

22 komentarze:

  1. No słodkie :)))
    A fotka jak na plaży, w piereszej chwili myślałam że to piasek :]]]

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jak na piasku :) Genialnie wyglądają :) Kurka za takie rzeczy trza się brać, jednowieczorowe a nie jakieś niedźwiedzie - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ano mamy taki ame(r)ykanski milusiński kocyczek :D

    Kath: potrzebowałam takiej szybkiej robótki, żeby się dowartościować :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Grunt że kapciuszki grzeją i cieszą. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślałam najpierw, że to piasek! Genialny pomysł :) A same kapciochy pierwsza klasa ;) i ten róż ;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny przerywnik międzyrobótkowy! Śliczne ogrzewacze. Że ja na to nie wpadłam? A stopy mam jak z zamrażalnika :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ho, ho księzniczko! słodkie do schrupania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie skarpety nie pomagają. Stopy w nich robią mi się mokre (bleah) i nadal zimne. Do grzania stóp przy robótce mam termofora (miałam go wystawić na blogu ale zapomniała), albo wpuszczam psiura pod koc (to rzadko bo psy zaczynają mi się wiercić i robótka jest w niebezpieczeństwie).
    Z ręcami mam to samo - to nieprawda, że da się wygodnie drutować z mitenkami na łapach - testowałam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne!! i zdjencie super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myszoptica: a co :D księżniczkuję sobie :p

    Kath: mi na szczęście kończyny się nie pocą, bo zimno i mokro to zdecydowanie za dużo :P

    MJ: witam :]

    OdpowiedzUsuń
  11. No wiesz! Chorego się pytają ! Ja na wzorki jak na lato,a moje stopy na ten właśnie już zachorowały :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała rzecz a cieszy!
    Nie ważne jak było trzeba zrobić pięty, ważne, że się zrobiło :)
    jo_an44

    OdpowiedzUsuń
  13. raaaaaaaaany jakie urocze! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. haha..autorka i nie tylko ona miala poczucie humoru..ty tez go masz:))... swietne paputki...napewno sie przydadza..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaaaakie słodkie!... *^v^*
    To obydwie mamy tydzień różowych kapci - ja w zeszły piątek dostałam od mojej mamy różowe kapciuchy z motylkami, kupne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. bo różowy jest sztandarowym kolorem księżniczek :D i tego się trzymajmy

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie wiem, moja 7 letnia przyszywana siostrzenica pewnie ma zdecydowanie bardziej rygorystyczne kryteria w kwestii różów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. superaśne :))))
    też takie chcę, bo marznę w stópki niesamowicie :(
    można prosić o wzór?
    alla37@wp.pl
    -------------------------
    www.alla-alla.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie to takie bamboszki nosi Tomek z Łowcy.B, byłam na kabarecie i je ubrał - różowe, bo mu było zimno w nóżki iuśmiałam się do łez !!

    Pozdrowienia
    malastokrotka.blog.pl

    OdpowiedzUsuń