Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 10 lutego 2009

O wszystkim tylko nie o robótkach

No dobrze, trochę robótkowo też będzie :P Aniowy sweterek ma już prawie gotowe plecy. Moje rękawy są już suche ale czekają na wenę, żeby je wszyć. Tak na prawdę nie mam nic do pokazania ciekawego.

Kochany miał niedawno urodziny a jego przyjaciel jest fotografem. Tenże fotograf wymyślił, że Kochanemu w prezencie da zdjęcie wielkoformatowe. A na tym zdjęciu będzie Kasiorek..
. Ale były wygibasy, żeby się Kochany nie dowiedział. A na dodatek to kiepski kłamca ze mnie i Kochany o tym wie. Bycie modelką jest do bani. Czułam się strasznie skrępowana przed obiektywem. A na dodatek wszystko było robione w wielkim pospiechu. Kochany dostał takie zdjęcie: Autor: W.Zalewski

Skończyłam wreszcie stanik do tańca :D Na pas jeszcze przyjdzie pora. Kiedyś :p Użyłam satyny (albo czegos tam błyszczącego) do obszycia, frędzelków, jeden wielki błyszczący dżet (imitujący diament) i gzyliard cekinków opalizujących ba fioletowo (czego oczywiście nie widać :P). W planach są jeszcze dzyndzelki z koralików, tak aby przykrywały brzucholek, i robiły wrażenia mniej gołego ciałka. Ale do tego potrzebuję elestycznej i wytrzyłamej nitki, albo żyłki, żeby nie przeszywać ich co rusz. Całość jest zupełną improwizacją. Nie rysowałam żanych projektów, nic. Tylko wzięłam igłę i szyłam jak leciało. Sam biustonosz, jak pisałam już, obszywała mi karwcowa.



12 komentarzy:

  1. Zdjęcia piękne. To pierwsze to artystyczne jakieś...Uśmiecham się pięknie jeszcze raz z prośbą o wzór sweterka w listki dla mojej wybrednej nastolatki, który wyjątkowo jej się spodobał.
    Jeśli możesz go wysłac adres mailowy podałam w poprzednim poście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochany pewnie przysiadł na widok zdjęcia :))) Jest fantastyczne! Bardzo mi sie podobają prezenty, które zmuszają człoweka do pewnego wysiłku. Doceniam takie incjatywy i uwielbiam sie otaczać takimi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam dobre zdjęcia. Portret bardzo fajny, taki dynamiczny, urokliwy.
    A stanik do tańca zawodowy!
    Buzia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcie! :) Twój men musiał być zachwycony prezentem :)

    stanik wygląda ful profesjonalnie ;) niebawem będziesz niczym Szeherezada :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjencie dla Kochango jest naprawde super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem tylko jedno: WOW! Kompletnie tego skrępowania nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie jest naprawdę piękne! To drugie zresztą także. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. No, jaka profesjonalna modelka! Super ujęcie! *^v^*
    Strój do tańca piękny, jeszcze trochę i tak mnie z Herbatką zakręcicie, że wrócę do ćwiczeń! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze zdjęcie niesamowite,bardzo mi sie podoba. Drugie zresztą też i coś mi się widzi,że Twój Kochany będzie wolał właśnie to. Oczywiście do oglądania indywidualnie ;)
    I tak jak Bradhelt zamierza przez Ciebie i Herbatkę wrócić do tańca,to ja chyba zacznę. Zarażacie chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kath: no to całe szczęście, że nie widać :p

    Brahdelt, pewnie że wracaj do tańca :]

    A Dziabnięta poddawaj się jak najbardziej tańcu :]

    Kochany owszem był zaskoczony :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie rewelacja,bardzo podobają mi się Twoje robótki.
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Generalnie do frędzelków koralikowych wszelkiej maści polecam nici do szycia skóry - własnie wykończyłam nimi mój pas do tribalu. Nici nie do zerwania, a przy tym śliskie, koraliki łatwo się przesuwają.

    OdpowiedzUsuń