Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Co wybrać?

Jak zwykle coś musiało pójść nie tak. Okazało się, że główki wyszły mi o 3 rzędy za długie (jakiś 1-1,5cm), i muszę poprawić. Przy okazji zblokuję, jednak, Maczka
Nakupiłam bawełny na letnie sweterki i teraz nie wiem za co się zabrać. Chyba nigdy się nie pozbędę tego problemu.

Włóczka nr 1:
Żółta Lorena (miała być biała, ale nigdzie nie znalazłam takiego koloru). Akurat z tą włóczką nie mam problemu. Odpowiedni model znalazłam jeszcze zniam miałam włóczkę (tzn dalej jej nie mam fizycznie, ale już do mnie jedzie z pasmanterii Andrzej). Wybór padł na sweterek z Phildara, wydaje mi się, że No 019, model nr 22. Modyfikacje jakie zamierzam wprowadzić to długie rękawy.

Włóczka nr 2:
Biała (w końcu) Gloria, rodzimego Aniluxu. To z nią mam problem. Nęci mnie zrobienie prostego, zwykłego sweterka, taki nad którym pracu je teraz Fanaberia, o takiego (zdjęcie z bloga Fanaberii). Do końca jednak nie jestem przekonana. Pozostałe propozycje to:
- Feather and fan Cardigan, nie mam co prawda wzoru, ale z tym ażurem już walczyłam, to coś bym wykombinowała
- Cherry Cardigan (w którym zrobiłabym długie lub 3/4 rękawy). Podaba mi sie od dłuższego czasu a niedawno wpadłam jak się robi te "dziubki". Obawiam się tylko, że długie rękawy odbiorą urok temu sweterkowi
- sweterek z Phildara No 016, wydłużyłabym korpus. Boję się trochę, że będę wyglądać śmiesznie z tymi rękawami
- ażurowy sweterek z Rebecci, już któryś raz sie do niego zabieram. Oczywiście nie mam bladego pojęcia, z którego to konkretnie numeru :]
Najchętniej to bym zrobiła wszystkie na raz ;)

Update: Zapomniałam dodać, że sweterki są robione z myślą o moich letnich spódnicach. Zaprezentuję Wam, te w których biegam najczęściej:
Obie spódnice dostałam od Kochanego w ramach prezentu urodzinowego, jak byliśmy w Gdańsku, bo zapomniałam zabrać ze sobą spódnicę z domu. Pięknie ją wyprasowałam, powiesiłam na wieszak i zapomniałam zabrać :]

Ta jest koloru khaki, a nie szaro-burego. Tak w ramach wyjaśnień, gdyby ktoś miał wątpliwości.

A tę szyła moja Mamuśka :]

10 komentarzy:

  1. Osobiście wybrała bym sweterek z Phildara No 016 - jak dla mnie odjazdowy

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja głosuję na Rebeccę i Cherry na początek, a potem Phildar 016. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się zdawało że Printed Cardigan jest na włóczkę grubosci sonaty (taką w kazdym razie kupowałam pod ten sweterek). Podoba mi się Cherry i ten z niemieckiej gazetki. A z Glorii to widziałam bardzo fajny zaczątek Joy'a u Hermioniny bodajże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem za Cherry i phildarem 016 :D

    Kath, tak z Glorii robiła Hermiona i ładnie to wgląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kath: właśnie u Hermiony podpatrzyłam Glorię :] (a potem doszłam do Brahdeltowych dziergadeł z Glorii).

    Widzę, że wygrywa Phildar ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo? a co Brahdelt z Glorii robiła???

    OdpowiedzUsuń
  7. Rebecca i phildar z mniej obfitymi, ewentualnie, rękawkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brahdelt dziergała z Glorii:
    http://www.flickr.com/photos/14322764@N00/827232525
    http://www.flickr.com/photos/14322764@N00/2386571259

    OdpowiedzUsuń
  9. odbiegnę od tematu.

    zapraszam po wyróżnienie ;)
    na http://yarn-ferret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, z Glorii robiłam Tomato, Capri i Azaleę. Pierwsze dwie spódnice chętnie bym Ci ukradła! *^v^*

    OdpowiedzUsuń