Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 23 kwietnia 2009

Maczek

Kochany wrócił z pracy i został zaprzęgnięty do roli fotografa. W końcu mam normalne zdjęcia a nie z samowyzwalacza, który mnie dobija prawdę mówiąc. Niestety wcześniej jak Kochany wracał z pracy to była ciemna noc, niezbyt trafna pora do robienia zdjęć.

Reakcja Kochanego jak pokazałam mu sweterek w formie takiej jak w poprzednich postach: zdegustowanym tonem- ale to ma dziury! (tylko nie wiem czy chodziło mu o nie przyszytą plisę czy ażur :))

Maczek w dwóch odsłonach:
1. Romantyczna (znów mi się "król lew" na głowie zrobił)
2. Oficjalno-egzaminacyjna

Garść szczegółów:
włóczka: Lorena, Madam tricote, kolor czerwony
ilość: prawie 5 motków
druty: 4,5- większość, 4 i 3,75- plisa dookoła dekoltu
wzór: moja dzika fantazja

Blokowałam całość, a nie osobne elementy jak robię zazwyczaj. Nie miałam zdania na temat blokowania bawełny, ale teraz uważam, że to dobry pomysł. Oczka się wyrównały, co się zawijało się nie zawija. Po bokach się trochę źle układa- jest kańciasto, ale to efekt uboczny blokowania. Mam nadzieję, że w noszeniu się "rozejdzie".

Generalnie: jestem zakochana w tym sweterku :D:D Włóczka jest miękka, mięsista, ale nie "gruba". Jutro mam zamiar zafundować Maczkowy premierę, zobaczymy jak się sprawdza na co dzień. A tymczasem dalej dziergam z Loreny.

PS. Cieszę się, że podoba Wam się zmiana :]

27 komentarzy:

  1. Slicznie Ci w nim! Kolor fajny, fason super dopasowany do Twojej figury i bardzo starannie wykonany :-) Pozdrawiam, B

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Od dłuższego czasu poczytuję i czerpię pełnymi garściami.

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamusiu az mi tchu brakło... Przepięknie w nim wygladasz a stylizacja ze spodniami i upiętymi włosami - rewelacja :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super maczek!
    Ślicznie w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweterek :) Cieszę się, że właśnie z tej włóczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek świetny. Właśnie dzisiaj zakupiłam sobie bluzkę koszulową i stwierdzam, że taki sweterek szalenie by do niej pasował. Pozwolisz ze zgapię?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprężyno, tak zazwyczaj motam kudełki, żeby mi nie przeszkadzały, a potem mam na głowie "króla lwa"

    a proszę Cię bardzo, Iwogg :]

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej... jakie to ładne jest:)
    bardzo podobają mi się sposób, w jaki rozwiązałaś zapięcie - te guziory rządzą po prostu!
    naprawdę super!
    ładnie Ci w tym odcieniu czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim prywatnym rankingu ulubionych Twoich prac ta zajmuje poczesne miejsce nr 1 i chyba długo nic jej nie pokona :) Chociaż wszystkie mi się podobają, to jest cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :D Wasze miłe komentarze bardzo łechcą moją próżność ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! W obydwu wersjach pasuje jak ulał, i te dwa guziki, nie jeden czy wiecej, tylko właśnie dwa! Bardzo mi się podoba. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek sliczny ale o tym juz pisalam...za to tobie w nim rewelacyjnie:)..ladnie sie uklada..jest taki dziewczecy a i w tym kolorku ci do twarzy...swietny nabytek..lorena tez mi sie podoba..kusi:)pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę nieoryginalna.
    Mniam.
    Pyszny ten sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko wyglądasz!
    Pięknie Ci wyszło,dopracowane w każdym calu. Super hiper ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ci ślicznie w tym maczku!! Bardzo udany i ładny. Taka fantazja w dobrym stylu; Mam naszieję, że przekonałaś sie do tego kolorku w zupełności - jest po prostu rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek uroczy , ze spodniami wygląda extra.
    Bardzo , bardzo ładny:)))
    Gratuluję nominacji:)))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie się prezentujecie- kolorowo i wzorowo
    Cafe Anik

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny!
    ładnie Ci w tym kolorze a sweterek jest taki wiosenny... miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  19. Orzeszku włoski!!!! Przepiękny!!! Cudny pod każdym względem! Długo mogłabym tak wymyślać- po prostu podoba mi się na maksa!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek bardzo mi sie podoba. Super w nim wyglądasz. Co ile rzędów spuszczałaś oczka? Z tego co widzę oprócz rękawów sweterk robiłaś w całości?

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja. Ślicznie Ci w tym kolorze i fasonie. Bardzo piękny projekt, śmiem nawet dodać ze chyba najładniejszy, a na pewno w ścisłej czołówce. Przepieknie wygladasz w obu zestawieniach, pozdr gosia

    OdpowiedzUsuń
  22. tez taki chcę, tyle że zielony.

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę, że Ci się przypomniało hasło :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wcale nie przypomniało mi się, tylko wstawiłam nowe. No nie wiem na jak długo!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. coś na anonimowo mi wyszło, hahaha

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo Ci do twarzy z tym królem. a sweterek śliczny... gdybym ja go zrobiła pewnie wyglądałby jak jakiś strzęp :D "umiem" robić na drutach ale każde oczko jest wtedy innej wielkości, a całość wychodzi jak sieci na ryby... tak więc - szacun :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześlicznie wyglądasz w tym sweterku, bo i ty jesteś ładna i sweterek bardzo gustowny.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń