Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 22 kwietnia 2009

Nagrody


Zostałam obdarowana nagrodami
1. przez Yarnferret i Kagę.

2. przez Trusię i Anty-małgo

3. przez Hermioninę: Kreative Blogger (która mi się nie chce załączyć)
Za wszytskie nagrody, pięknie dziękuję. Przepraszam, że wcześniej o niektórych nie pisałam. Wszytskie blogi, które podczytuję zasługują na nagrody. Dokłądniej wyszczególnione są po prawej stronie.

Jak widać zmieniła się scenografia. Zbrzydły mi róże. Pół dnia męczyłam się z kodem html, żeby było tak jak chcę. Nie żebym była autorką tego szablonu, broń Boże! Tylko musiałam wywalić pewne elementy ;) Oczywiście nie obyło się bez kłopotów. Zżarło mi przy okazji linki, i gadżety. Może kiedyś uda mi się wszytsko odbudować ;) Zmieniłam też czcionkę, bo były skargi, że za małe literki.

Maczek skończony, zablokowany, pięknie się suszy :D A z dobrych wiadomości: żółta Lorena przyjechała, więc zabieram się za sweterek z Phildara. Na razie problem z Glorią odkładam. Może wymyślę, coś po drodze, bo jednak nic mi nie pasuje, z tego co pokazałam ostatnio do tej włóczki.

6 komentarzy:

  1. i przeze mnie też jesteś obdarowana;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak minimalistycznie, super! ^^
    Zawsze przy zmianie szablony boję się, że coś utracę bezpowrotnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na mój blog tam też czeka wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty Wielka jesteś. Ja na HTML patrzę jak na smoka. Chociaż...na smoka bym chętnie popatrzyła. Ładnie się zrobiło ,to niezaprzeczalne.Maczka jestem ciekawa bardzo. Pokaż.
    Przedtem nie zdążyłam ,więc teraz powiem,że spódnice mnie zachwyciły. A ja jestem wybitnie portkowa. Normalnie mnie ochota na kiecki bierze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszoptico, Miko dziękuję za wyróżnienie :]
    Lauro, gigantyczna, całe 160cm :D

    OdpowiedzUsuń