Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 24 maja 2009

Do 4 X sztuka

Laura ustrzeliła mnie do kolejnej zabawy. Jestem w sumie mało ciekawym przypadkiem, ale grzecznie odpowiem na pytania ;)

4 miejsca w których mieszkałam:

Tylko Białystok :] 


4 miejsca do których lubię wracać: (trzochę przerobię pytanie: gdzie bym chętnie wróciła:

Gdańska, Londyn, Kraków, Białowieża


4 ulubione potrawy:

rosół, pyzy (mojego dziadka), spaghetti, szczawiówka


4 potrawy, których nie znoszę:

flaki, mielone, krupnik, wątróbka


4pasje,hobby:

dzierganie, taniec orientalny, książki, spanie


4 miejsca, które zwiedziłabym, gdybym miała okazję:

Indie, Brazylia, Włochy, kraje arabskie


4 seriale, programy, które lubię:

Grey's Anatomy, Private Practice, Dr House, Desperate Housewives


4 miejsca pracy: 

tak na prawdę, to jeszcze nie pracowałam :)


4 rzeczy, które chciałabyś zrobic, przeżyć:

najbliższą sesję, uczyć się tribal u Rachel Brice, pójść na operę w La Scala, przeżyć karnawał w Rio


4 ulubione filmy:

Zapach zielonej papai, Iluzjonista, Malowany welon, Oszukana


4 ulubionych wykonawców:

Marika, Micheal Jackson, Beats Antique, Lauryn Hill


4 rzeczy, które robię po wejściu na internet:

blogi, forum belly-dance, poczta, wszystkie portale plotkarskie


4 osoby, które zapraszam do zabawy:

Brahdelt, Truscaveczka, Herbatka, Myszoptica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz