Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 4 maja 2009

Wszytskiego po trochu

Żółta Lorena zmieniała swój przydział. Nie będzie phildarowego sweterka. Wszytsko mi w nim nie pasowało. Sprułam i szukałam nowych inspiracji. Oczywiście nic mi się nie podobało i nie pasowało do tej włóczki. Na szczęście mam pod ręką Truscaveczkę, która zawsze mnie ratuje, kiedy mam dylematy robótkowe :) Co ja bym bez Ciebie zrobiła? Wybór padł na Basic Black, który wcale nie będzie taki black ;) Mam już gotowe plecy. Reszta poczeka trochę w zawieszeniu. Planuję też trochę zmian:
-nie będę robić talii, wtedy rozpięty będzie się lepiej układać (przynajmniej mam taką nadzieję, bo Mrs. Darcy ma talię i wygląda beznadziejnie rozpięta)
-długie rękawy
-kieszonki z przodu
-może trochę inny dekolt, V zastąpić U?

A czekać będzie z powodu maminego sweterka. Mojej Rodzicielce zachciało się Maczka, tylko w innym kolorze. No i się ten Maczek-Nie-Maczek dzierga. Ma być zielony więc Maczek będzie Groszkiem :) Powolutku sobie dziergam, może na imieniny Zosiowe się wyrobię? (Dalej mam szał Lorenowy :P, to też jest Lorena kolor 115)

Dawno nie narzekałam na moją szkołę ;) Zupełnie nie mogę się skupić, nauka idzie mi jak krew z nosa, a w połowie maja mam wielgachne zaliczenie :/ A oprócz tgo zgubiłam karteczkę poświadczającą moją obecność na zajęciach i muszę teraz kombinować jak koń pod górę. Na szczęście łikend minął mi bardzo przyjemnie i dziś te wszytskie problemy nie są tak gigantycznych rozmiarów jak we czwratek :P (no i moja majówka trwa jeszcze dziś i jutro :P)

6 komentarzy:

  1. Zielony Maczek zapowiada się pięknie. *^v^* Co do żółtego Black'a się nie wypowiem, bo nie mam doświadczenia z żółtymi sweterkami, ale chyba masz rację z tą talią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam , maczek jest apetyczny i zapowiada sie uroczo.
    Tak sobie myślę ,że Black może byc ładny w żółtym kolorze , ogólnie sweterek jest uniwersalny więc chyba będzie OK , a jako prosty( bez talii) może być całkiem do rzeczy:))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ sie rozpędziłaś z robótkami! Ja już wiem,że nawet zielony maczek będzie wyglądał ślicznie.
    Ja też jak tylko odwalę górę prasowania biorę się za druty. Już mnie ze łzami w czubkach wołają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no to znow ladne rzeczy robisz..groszek jak maczek pewnie tez bedzie ladny bo to piekny model i wzor a kolor zielony ma swoj urok...lorena cudna w robocie jestem ciekawa co z niej wyczarujesz i milego powekendu:)..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Brahdelt: też się nie znam na żółtych sweterkach :] Mam nadzieję, że w tym nie będę wyglądać jak przyjaciółka zombie ;)

    Lauro: jak coś ma gładki ścieg to trudno się nie rozpędzać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. A figę! Właśnie trudno,bo się szybko nudzi :)

    OdpowiedzUsuń