Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 4 czerwca 2009

Ogłoszenia duszpasterskie

Czy zaglądają do mnie jakieś białostoczanki/podlasianki? Może się spotkamy przy Ratuszu 14 czerwca (niedziela) i razem poświętujemy Międzynarodowy Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych? Proponuję 12:00, ale jestem otwarta na propozycje.

Cały czas tylko gadam i gadam o Zielonym Maczku vel. Groszku, a nic nie pokazuję, więc dzieś korpus jako przedsmak całości :]
Ps. Strój do tańca skończyłam, ale pokażę dopiero po występie :]
Pps. Właśnie zauważyłam, że to już 100 post :]

8 komentarzy:

  1. Ten fason w tym kolorze, toż to cukiereczek! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądają, zaglądają Białostoczanki, a przynajmniej jedna :). Bardzo chętnie bym się przyłączyła, ale nie wiem czy w tym roku dam radę. Za to z wielką chęcią piszę się na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam, ale nie widzę kontaktu na priv. Może o kwestii robótek w niedzielę porozmawiamy mailowo albo gg?

    OdpowiedzUsuń
  4. fiu-bzdziu@o2.pl na maila poproszę :]

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj,
    ... kolejna Białostoczanka się melduje, ale mnie niestety w niedziele nie bedzie w mieście...
    pozdrawiam serdecznie...
    p.s. często do Ciebie zaglądam i zachwycam się Twoimi robótkami, sa cudne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek uroczy i bardzo wdzięczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zaglądam.. :-) Jestem połowicznie zrzeszona bo jestem siostrą Trus. Umiem patrzeć jak ktoś drutuje czy szydelkuje. Do mnie te techniki niestety nie przemawiają. ;-)

    OdpowiedzUsuń