Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 2 lipca 2009

Wakacje :D

W tym roku znów mam super długie wakacje- zdałam wszystkie egzaminy :D:D

Sweterek cytrynowy, tak jak pisałam dostała jedna z sióstr- najmłodsza. Zrobiłam go idealnie na nią ;) No nic to trudno się mówi, zrobię sobie drugi. (Mała dygresja: byłyśmy przedwczoraj razem z mamą na zakupach, po wydaniu znacznej ilości pieniędzy postanowiłyśmy się zreaksować w ogródku piwnym przy kuflu piwa- ja z mamą i szkance soku- Ania (z racji jej niepełnoletności). Podeszłam do baru razem z Anią, bo sama 3 szkalnek nie przyniosłabym, i wiecie co? Barmanka chciała ode mnie dowód, ale od Ani by go nie wzięła! A ja jestem od niej starsza o 8 lat!!)


Sreberko się dzierga dzielnie. Co prawda plecy od pach robię już trzeci raz, ale jestem wytrwała, nie poddaję się ;) Mam nadzieję, że wyjdzie coś sensownego.


W Białymstoku mam tribe :D Zwiemy się Belladonna Tribe i wczoraj urzędowałyśmy u mnie. Brakuje jednej dziewczyny, ale M. się już wakacjuje. Jesteśmy co prawda raczkujące jeszcze, ale któż wie może na Raqs Tribal zimą się pokażemy??

8 komentarzy:

  1. Gratuluje zdania wszystkich egzaminow! Brawo! Masz teraz zasluzone wakacje i duuuzo czasu na dzierganie. Mam nadzieje, ze za bardzo Was tam nie zalalo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiej to dobrze!... *^v^*
    W sumie ktoś mógłby o mnie powiedzieć, że jako gospodyni domowa mam permanentne wakacje, ale muszę przyznać z ręką na sercu, że to jest zupełnie inne uczucie, kiedy się chodzi na uczelnię albo do pracy, a potem człowiek zaliczy już ostatni egzamin lub przyjdzie czas zaplanowanego urlopu - wtedy wakacje smakują najlepiej! ~^^~
    Powinnaś się cieszyć, że tak młodo wyglądasz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie gratki studentko na medal!!! :)
    Sweterek na Anię jak ulał! Rzeczywiście chyba był dla niej odgórnie przeznaczony :)
    Ze Sreberkiem się nie obijaj, bo ciekawa jestem jak wyjdzie ;)
    A o dowód to Cię jeszcze długo będą pytać, bo wyglądasz jak świeżo upieczona licealistka :) I tak trzymać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czemu miało nas zalać? Biała w sumie to rzeka, ale nie taka, żeby wylać (w najszerszym miejscy to może ze 2 metry ma) :P Burze są codziennie, ale zazwyczaj wieczorami albo późnym popołudniem a przez resztę dnia skwar niemiłosierny.

    Też się cieszę, że mam wakacje :D:D Ale studentka ze mnie to raczej przeciętna niż na medal ;)

    Dokupiłam już zółtej Loreny, więc i sobie Cytrynkę wydziergam :) teraz powinna być dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje długich wakacji! Czas to niezastąpiony, a jakże!
    Myślę, że zabiorę się znowu za zaczęty zimą sweterek :) Pomożesz, coooooo??? ;)
    Buzia!

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o dowód to spotyka mnie to niestety/stety też czasami... i aż wtedy pytam czy się napewno nie przesłyszałam ;>

    ależ siostra ma dobrze, że cytrynkę odziedziczyła... ;] czekam tylko na ukończone sreberko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, oczywiście, że pomogę :]

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli możesz się już bez wyrzutów sumienia zająć się samymi przyjemnymi sprawami? gratulacje! wypoczywaj ile się da:)))

    Sweterek jest prześliczny,a nowa właścicielka jeszcze bardziej (co nie umniejsza w żadnym razie mojego zachwytu nad Twoim dziełem). koniecznie zrób sobie taki sam:)

    trzymajcie się dzielnie i nie zalejcie zanadto (cokolwiek dwuznacznie to brzmi, hehehe)

    OdpowiedzUsuń