Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 27 sierpnia 2009

Potrzeby

Aniowy Turkusik się dzierga, a ja myślę nad kolejnymi projektami. (Jeśli będę musiała wydziergać kolejny sweterek tym wzorem, to nie ręczę za siebie. Delikatnie mówiąc mam już dość. Rękawy gotowe, przyszedł brakujący motek i teraz czekamy na wenę, żeby skończyć korpus).

Phiaro scarf jakby trochę mi odpuścił przez pobyt w Gdańsku, ale przyszły próbki włóczek () i znów mi się go mocno chce.

Kim H. wydała kolejną książkę. I znów same powtórki. Czy to tylko ja mam deja vu? Podoba mi się jedynie zimowa wersja Rosy- Effie. Nawet bardzo mi się podoba. Babeczki, czy któraś z Was ma może wzór tego cudeńka i zechciałby się nim ze mną podzielić? Umieram z chęci posiadania Effie, od kiedy ją zobaczyłam ;)

Nie rozumiem czemu moja kolejka nie skraca się tylko wydłuża... Znalazałm kolejne cudeńko, kóre spędza mi sen z powiek. Sukienka jest z gazetki "Punto & moda" jesień-zima 2007 (chyba, bo hiszpańskiego nie znam). No i tu właśnie jest największy dramat... Nie znam hiszpańskiego a wzór jest w tymże języku. Ale czego to człowiek nie zrobi jak czegoś bardzo chce, czyż nie? Nawet przetłumaczyłam sobie wzór tak pi x drzwi z tego mojego chcenia :D Znaczy się jak człowiek chce to potrafi ;)
Idę sobie powzdychać w kąciku trochę ;)

2 komentarze:

  1. Spokojnie, nie Ty jedna masz deja vu z książkami Kim!... Powtarza się babeczka jak złoto, ale można coś z tego wyciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Upór bywa twórczy,sweterek naprawdę może zawrócić w głowie :)
    Wpadnij do mnie i odbierz co Ci się należy :)

    OdpowiedzUsuń