Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 24 września 2009

Inka- początek

Dostałam od Cioci kolejną włóczkę. Tym razem jest to jugosłowiańska (!) włóczka 40% wełny, reszta akryl o metrażu 200m/50g. Będzie rozpinany sweterek, z dość głębokim dekoltem i warkoczami, ale wszystko w swoim czasie pokażę :] Miał być dla mnie... Ale Laura pozazdrościła mi wyliczeń ;) i wszystko diabli wzięli. Rozmiar wyszedł o dwa za duży, i sweterek robię Joli.

Jeśli chodzi o nazwę, to nie jest to imię żeńskie. Kolor skojarzył mi się z kawą Inką rozpuszczoną w mleku :] Na zdjęciach wygląda jak beżowy, ale w rzeczywistości jest kawowo-mleczny.

Na razie mam skończone rękawy, więc nic ciekawego nie mam do pokazania. Teraz zabieram się za tył, więc będzie lepiej ;)

11 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekac , zresztą jak każdego twojego projektu

    OdpowiedzUsuń
  2. Te Jugosłowiańskie włóczki są całkiem niezłe, ja mam z takiej Tangled Yoke Cardigan, z wełny 100%, czasami znajdują się jeszcze stare zapasy. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście Ciocia jest takim chomikiem jak ja ;), więc pewnie jeszcze ma jakieś skarbeńka pochowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ciebie podziwiam, Ty się chyba w ogóle z drutami nie rozstajesz? ;) Jak ja dawno nie robiłam na drutach..

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie całkiem niedługo pokazesz co wyszło. A obserwując Twoje mozliwości, na pewno wyjdzie super :-) I ten kolor...bomba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie wita Cie dziergajacy kriss przemo przesłał link do twojego bloga w tym wszystkim najfajniejsze jest to że mieszkamy w tym samym miescie serdecznie pozdrawiam dziergajacy kriss

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, jesteś inspiracją dla innych :) Na pewno będzie ciekawy pomysł i perfekcyjne wykonanie :) Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ! :) tu Przemek (www.Szydelko-i-Druty,bloog.pl)
    zapraszam do siebie, mam dwie rzeczy dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Warkoczyki z takiej cieniutkiej włóczki będa piękne!
    Inka... kiedy piłam ostatnio?
    Zrobię sobie jutro do śniadania :)
    Mocno rozbieloną ;)

    OdpowiedzUsuń