Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 17 września 2009

Turkusik- finito!

Wróciłam już z Krakowa. Wycieczka była udana :] Ale szczegóły w kolejnym poście. Dziś chciałam pokazać Wam w końcu skończony Turkusik. Gotowy jest już od soboty, ale nie miałam dostępu do sieci, więc dopiero teraz fotki.

Wzór: Maczek
Włóczka: Lorena nr 112, motków prawie 6
Druty: 4,5 mm, 4mm, 3,75mm
Rozmiar: 38 (jak się zmobilizuję to dopiszę do wzoru notatki dla tego rozmiaru)

Obecnie na drutach nie mam nic (!), ale mam za to mnóstwo planów. O czym też w oddzielnym poście.

4 komentarze:

  1. To jest chyba Chaberek, nie Maczek, w tym kolorze... Ale jest równie piękny jak pierwowzór. *^v^*
    Jak to nie masz NIC na drutach?!... Proszę bez takich strasznych deklaracji! Natychmiast nabieraj oczka na ... cokolwiek! ~^^~

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie panikuj ;) Pomysł jest, próbki się robią, wyliczenia i szkice zaraz będą. No i mam świetną wymówkę ;) Zwiedzałam Kraków bardzo intensywnie i nie miałam czasu na dzierganie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówi.Zobaczyła więcej w dwa dni niż ja przez ostatni rok ;)
    Turkusik bardzo ładny. A przeliczaniem ,próbkami i rysunkiem to mnie dobiłaś. Precyzja godna chirurga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo ze mnie to taki intensywny zwiedzacz ;) NIENAWIDZĘ przerabiania i prucia, więc wolę sobie wszystko 10 razy przeliczyć ;) Lubię mieć poukładane i po kolei zrobione pewne rzeczy :P (trochę pedanterią zawiało)

    OdpowiedzUsuń