Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 12 października 2009

Inka- end of story?

Inkę skończyłam w sobotę, ale dopiero dziś obfotografowałam. Niestety pogoda pozostawia wiele do życzenia, więc zdjęcia nie najlepszej jakości.

Włóczka: jugosłowiańska "Ana"
Druty: 3,75mm, 4mm
Wzór: moja inwencja twórcza, którą spiszę i opublikuję, gdyby ktoś miał ochotę :]
Wykonanie: prawie miesiąc

Modelką jest Agnieszka. Sweterek zmieniał właścicielkę kilka razy. Pierwotnie miał być mój, ale rękawy okazały się za duże. Nie chciało mi się pruć, więc sweterek dedykowałam Joli. Niestety po zszyciu okazało się, że jest na nią trochę za wąski. Dostała go więc Agnieszka ;)

Sobie też zrobię Inkę, ale nie od razu. Najpierw w kolejce jest Effie (której mam już połowę rękawów ;)).

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny jest ten motyw warkoczy, który przechodzi w gładki ścieg.
    I czekam na Effie! ~^^~
    Acha, mimo pomyłki w nazwisku i adresie (mieszkania 5 ^^) dziś dotarła do mnie Twoja przesyłka! Kompletna niespodziewanka, bardzo dziękuję! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się bardzo, że niespodzianka Ci się podoba! Bo taka sierota ze mnie ;), że nawet jak przepisuję to robię błędy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. no ,no ,no bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń