Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 3 października 2009

Ania Redlin w Białymstoku

Dziś sobotę miałam tribalową. Przyjechała do nas, do Białegostoku, Ania Redlin. Warsztaty były fantastyczne! Ania jest cudowną osobą, świetną tancerką, piękną kobietą, i w ogóle jestem pod wrażeniem ;) Mnóstwo się nauczyłam, ale dalej mam co ćwiczyć. Nie żebym w samouwielbieniu się skąpała, bo dalej moje kończyny wyglądają koszmarnie :P
Belladonna Tribe z Anią Redlin. (Jak zwykle mam genialną minę ;) i wystaje mi bębenek :P)

Warsztaty odbyły się w "Maxdance". Wiele do życzenia pozostawia organizacja. Zapowiedziany temat warsztatów: ATS i fusion, za to zapłaciłam i na takie warsztaty się wybierałam. Na miejscu okazało się, że zamiast ATS ma być "zwykły" taniec brzucha! Zbulwersowałam się bardzo, tym bardziej, że choleryczka ze mnie pełną gębą ;) Oczywiście poleciałam do recepcji i zapytałam się, czy to prawda. Kiedy dziewczyna to potwierdziła, to o mało nie eksplodowałam ze złości ;) Zażądałam zwrotu pieniędzy za warsztaty, bo nie na takie się zapisywałam (i w ogóle wylałam z siebie potok słów). Zostałam po prostu oszukana, gdybym od razu wiedziała, że zamiast ATS'u będzie TB to bym się nie zapisała na ten warsztat, przyszłabym tylko na fuzję. Dziewczyna zadzwoniła do szefowej, bo "sama nie może podjąć decyzji co do zwroty pieniędzy". W efekcie warsztaty były z ATS'u i fuzji :D Grunt to siła perswazji ;))

To nie pierwsza wpadka w tej szkole tańca. Wcześniej była sytuacja, że na warsztaty do grupy średnio zaawansowanej "dołączono" osoby, które nie miały bladego pojęcia o tańcu orientalnym.

Na koniec filmik z Anią Redlin. Kto nie był na warsztatach, niech żałuje ;)


5 komentarzy:

  1. ... bardzo dobrze że zawalczyłaś o swoje i otrzymałaś to za co zapłaciłaś.BRAWO
    A ta Ania Redlin jest niesamowita , uroczo się porusza:)
    Chyba jakaś kropelka krwi arabskiej w jej żyłach płynie,co?
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam danych co do pochodzenia Ani ;) Ale rusza się fenomenalnie, czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  3. No to co, że wystaje bębenek, przecież to jest taniec brzucha, to jak ma nie wystawać?... *^v^*
    Nie rozumiem, jak zmieniłaś temat warsztatów - nauczycielka zwykłego tańca brzucha poprowadziła zajęcia z tańca, którego nie znała (ATS) czy na szybko sprowadzono inną osobę, znającą się na rzeczy?...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania Redlin to taka szczwana bestia co zna się i na ATSie, na tribal fusion i na bellydance'ie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ;-) Cieszę się Twoją przyjemnością z ruchu i tańca!

    OdpowiedzUsuń