Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 28 grudnia 2009

Braki

Kończę Effie!

Korpus-gotowy
Rękawy- gotowe, wszyte
dekolt- gotowy
guziczki- brakuje 2
falbanki- zabrakło włóczki!

Okropne doświadczenie. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby zabrakło mi włóczki na samym finiszu. Już myślałam, że skończę ten sweterek przed nowym rokiem, a tu klops. Miałam przynajmniej dobry pretekst, żeby zadzwonić do Laury ;) Teraz nie zostało mi nic innego jak czekać cierpliwie na dostawę.

Następnym projektem będzie Cherry Dagnowe i Decimal z Knitty wiosennego. Cherry dla mnie a Decimal dla cioci. Miałam nawet wczoraj zacząć Decimal, ale powaliła mnie moja inteligencja :/ Specjalnie z ciocią się umówiłam, na "zdejmowanie miary", i zapomniałam zmierzyć obwód bioder. No nic, pojadę jeszcze raz ;) W związku z tym, zaczęłam Cherry. I mam całe 3 rzędy, więc nie mam się na razie czym chwalić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz