Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 31 grudnia 2009

Effie frills free

Na razie ;) Pokażę, to co jest, a jak będą falbanki, to pokażę na ludziu. Na leżąco sweterek nie wygląda pociągająco. Za to na człowieku nabiera charrrakterku.

Włóczka- Kid Mohair Adriafulu, jest miękka, delikatna, ale lekko gryząca. Nie należę do wrażliwców, więc jest mi to obojętne.

I Cherry, które w moim wykonaniu jest raczej koktajlem malinowym. Przez moje gapiostwo zmieniałam trochę wzór ;) Nie zauważyłam (!), że najpierw powinnam zrobić kilka rzędów francuskim ściegiem. Będę więc miała zwijające się brzegi, ale udaję, że taki był zamysł autora ;) Zamiast w kawałkach dziergam na okrągło. W związku z tym, że używam innej włóczki (Angora Ram, we wzorze jest Angel) to zmieniałam trochę liczbę oczek. Nabrałam 16 mniej (łącznie na tył i przód) niż w najmniejszym rozmiarze. Na razie wychodzi całkiem poprawnie. I idzie całkiem szybko. Miła odmiana po wlekącej się Effie.

Wszystkim Czytelniczkom i Czytelnikom chciałam życzyć pomyślności w nowym roku, realizacji planów i mnóstwo twórczych kreacji!

K.

7 komentarzy:

  1. Zatem czekamy na falbanki. *^v^*
    Mam nadzieję, że dotarł do Ciebie mój sms z drogi, bo miałam jakieś kłopoty z wysyłaniem - jednak wracaliśmy z mamą teściowej, więc jechaliśmy bezpośrednio do Warszawy jak najkrótszą drogą. Musimy się na wiosnę ruszyć do Białegostoku na wycieczkę, wtedy na pewno Cię odwiedzimy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! ;) szybko dorabiaj falbanki, i prezentuj ! :) Szczęśliwego Nowego Roku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Effie ma bosski kolor :-)
    Życzę ci szczęśliwego i tribalowego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc z niecierpliwoscia czekam na falbanki i prezentacje. Szcześliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorki- fajnie wychodzi. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2010 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zieleń to piękny kolor :))) A ścieg francuski przecież można dorobić nabierając oczka z brzegu i nic nie będzie widać...

    OdpowiedzUsuń
  7. w moim przypadku z nabieraniem oczek z brzegu nie jest tak łatwo :/ Zawsze robią mi się koszmarne dziury, nie ważne jakbym nie próbowała nabierać.

    OdpowiedzUsuń