Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 17 grudnia 2009

Winter Blooms Kim H.

Kim H. ma nową książkę? Czy tylko ja jej nie widziałam wcześniej? Generalnie to jest mało istotne ;) Podoba mi się parę projektów:

Sukienka: Briar

Sweterek z warkoczami: Ryder (a tak na prawdę to bardzo mi się podoba połączenie tego sweterka z balową spódnicą ;))

Najzwyklejszy w świecie kardigan: Alexi

Casualowy sweter: Teal (kocham perły, nawet sztuczne! ;))

Effie w wersji bolerkowej, rozpinanej: Gernet

Wszytskie zdjęcia pochodzą ze strony Kim H.: http://www.kimhargreaves.co.uk/acatalog/Winter_Blooms_Book.html

3 komentarze:

  1. O, matko! Znowu sweterek z riuszkami?!... Czy Kim nie zaczyna odcinać kuponów od swoich poprzednich pomysłów, bo nie ma nowych, a trzeba zarobić trochę kasy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genberalnie rzecz ujmując to chyba tak ;) Ale teal o briar baaaaaaaardzo mi się podobają. Do tego stopnia, że rozważam zakup tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. w magiczny czas Świąt Bożego Narodzenia
    życzę ci ciszy tak pogodnej i czystej,
    aby dusza usłyszała bicie serca,
    radość i płacz małego Jezusa ...

    OdpowiedzUsuń