Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 5 grudnia 2009

Zabawy

Dziękuję za słowa otuchy :] Pomogło mi trochę i wzięłam się za Effie. Tym bardziej, że mam już kolejne pomysły i projekty, a nie lubię mieć rozgrzebanych kilku dziergadeł na raz. (Co prawda od baaaaaardzo dawna mam rozbabrany jeden projekt, którego skończyć nie mogę. Mimo że sam wzór jest prosty. Na szczęście mam dobrą wymówkę: druty na jakich robię są plastikowe, i fatalnie mi się na nich robi, bo obcierają ręce. W takich warunkach dzierganie jest katorgą a nie przyjemnością. Jak w końcu kupię lepsze druty to dokończę ;))

Jakiś czas temu pożyczyłam od Marwalen (dziergaczka z Białegostoku, którą poznałam w czerwcu na publicznym dzierganiu) wool windera :D:D Zabawy mam co nie miara. Najpierw przewinęłam alpakę, potem wełnę z motków, potem jakieś dziwactwa, które miałam w zapasach, potem wzięłam się za prucie (które ze zwijarką przestaje być katorgą). A ostatnio odkryłam, że prostowanie włóczki nie musi być takie męczące jeśli najpierw się ją zwinie w luźne kłębki, wsadzi do sokownika (sposób opisywany przez Kath) i przewinie na ściślejsze. Żyć nie umierać ;)

Skończyłam Quincy. Trudno mi jest powiedzieć czy jestem zadowolona z tego projektu czy nie. Osobiście nie podoba mi się ten model, i sobie bym takiej czapki nie zrobiła. Sam wzór jest dość przyjemny. Czapka ma ciekawą konstrukcję i świetny pomysł na brzeg. Na razie zdjęcia bez wkładki, bo czapka do właścicielki powędruje dopiero w poniedziałek.

4 komentarze:

  1. No, z takim osprzętem to, tylko, żyć nie umierać ! ;) Zabawa musi byc przednia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Owszem jest ;) Wyszukuję coraz głębiej zakopane zapasy włóczkowe, żeby je przewinąć. I już ubolewam, że wypadałoby oddać Marwalen jej zabawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzewijaj, ile się da :D a co ! ;) porządek być musi

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka bardzo fajna. Podziwiam Cie za 'wykumanie wzoru ze zdjecia'. Mnie sie ostatnio podobaja takie bardzo luzne czapki, wszyscy tu w takich laza. Nie moge sie doczekac na Effie, moze przez Swieta skonczysz??

    OdpowiedzUsuń