Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 2 grudnia 2009

Zaległości

Włóczkowych zaległości mam mnóstwo. Leśna Effie dalej jest w lesie. Troszeczkę się, co prawda, z niego wygrzebała, ale nie wiele. Zaczęłam już rozcięcie ale w ogóle nie rozumiem Kim H. Nie podoba mi się w jaki sposób jak pisze wzory. Korzystałam już z innych anglojęzycznych wzorów i raczej nie miałam problemów, a tutaj co zdanie to nie mam pojęcia o co chodzi. Co chwila z moimi durnymi problemami dręczę Truscaveczkę. Na szczęście jeszcze mnie nie pogoniła ;)


Muszę się przyznać, że zaczyna mnie nudzić ten projekt i tracę do niego serce. Dobija mnie grubość włóczki, i nie będę się zarzekać, że już nigdy więcej, ale na razie mam serdecznie dość takich cienizn. W związku z tym w ramach odpoczęcia od Effie machnę czapkę koleżance, która uszyła mi pas do granatowego stroju (pierwsze zdjęcie w poprzednim poście). Z kilkunastu propozycji A. wybrała Quincy Jareda Flood'a. Nie posiadam co prawda wzoru, będę improwizować. Oczywiście nie obyło się bez pomocy Truscaveczki, która w najbliższym czasie pewnie zablokuje mnie na gg i przestanie odbierać moje telefony ;) Zaćmienia mózgu dostałam przy fragmencie z brzeżnym I-cordem. Na forum gazetowym jedna z dziewczyn dokładnie opisała jak zrobić to ustrojstwo, ale mój mózg nie był w stanie zrozumieć o co chodzi. Na szczęście olśniło mnie ;) Zresztą jest to całkiem fajny sposób na brzeg. Pewnie jeszcze kiedyś skorzystam z tego sposobu.

7 komentarzy:

  1. Brzeg wyglada super, bardzo porzadnie; ja mam zawsze problemy z brzegami :/

    Pozdrawiam,
    Kasia
    http://desperateknittersdiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróć do Effie ,bo wygląda ślicznie w tym kawałku. Wizualizuj sobie efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, miło mi Cię powitać u mnie :]

    Lauro, wizualizuję sobie, bo inaczej nie dobrnęłabym do tego miejsca, gdzie jestem ;) A tak w ogóle to chyba muszę dokupić motek :/ bo jestem w ponad połowie 3 motka a muszę jeszcze zrobić korpusiku połowę i falbanki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za powitanie :) Ja juz od jakiegos czasu tu do Ciebie zagladam, szukajac inspiracji i motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na tę Effie, czekam, bo kolor wybrałaś taki piękny... Skończ ją szybko i będziesz miała z głowy, a już akurat pogoda taka, żeby ją założyć i żeby grzała! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak łatwo się mnie nie pozbędziesz :D Świetni Ci ten i-cord wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też z niecierpliwością czekam na efekt końcowy Effie :) Brzeg wyszedł Ci super.Na pewno też go wypróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń