Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 27 stycznia 2010

Dziesiętny- początek

Parę dni temu zaczęłam Decimal. Za wiele nie udziergałam, bo mam sesję czy coś w tym stylu. Dosłownie parę rzędów mam dopiero. (Fotka z wczoraj, dziś jest trochę więcej, ale nie wiele więcej.)

Wzór: Decimal
Włóczka: "Kashmir"
Druty: 3,5mm

Wzór bardzo przyjemny i łatwy, ale nie nudny. Włóczka mięciutka i niegryząca. Na razie same pozytywy :]

Chcę już końca zimy! Mam nawet pomysły na wiosenne sweterki, tak na przekór aurze za oknem ;)

Pozdrowienia znad książek :]

Edit (28.01.2010): Zapomniałam dodać, że nie robię rozszerzanych rękawów. Moim zdaniem zaburzają proporcje sylwetki, i zdecydowałyśmy z ciocią, że zostaniemy przy "normalnych" rękawach. Nabrałam 73 o (na rozmiar coś między L a XL) i będę dodawać oczka z brzegów.

4 komentarze:

  1. Wysłałam Ci wiadomośc na twojego maila :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się zapowiada, piękny kolor włóczki, taki stalowo-srebrny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czołem, Piękna :) Świetna włóczka, fajny wybór modelu :) Czekamy na efekty (ale to może jednak PO sesji ;))
    Wpadnij do mnie po coś :)

    OdpowiedzUsuń