Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 20 stycznia 2010

Malinowa Cherry

Skończyłam Dagnową Cherry. Świetny model! Co prawda musiałam trochę pokombinować z rozmiarem. Używałam innej włóczki niż we wzorze.

Niestety zdjęcia nie porażają ostrością :/ Ale tak to jest używająca samowyzwalacza. Postaram się na dniach zrobić coś lepszego, ale nie obiecuję, bo same wiecie jaka jest genialna pogoda. Dziś udało mi się trochę złapać słońca.

Wzór: Cherry, Dagmara
Włóczka: Angora Ram, 2,5motka
Druty: 4mm
Rozmiar: XS
Modyfikacje:
- dziergałam na okrągło- to jedyna modyfikacja zamierzona
- źle przeczytałam wzór u brzeg mam rolujący się, ale udaję, że tak ma być. Rękawy i brzeg golfu też są bez żadnej plisy

Znów miałam problem z rękawami. Wszystko miałam już gotowe ponad tydzień temu, ale okazało się, że zrobiłam za wąski i krótkie rękawy. Sprułam je do połowy i dziergałam po raz drugi. Teraz są dobre :]

Muszę trochę ponarzekać na włóczkę. Wcześniej byłam zachwycona Angorą Ram, ale teraz bardzo się zawiodłam. Włoczka jest bardzo nierówno przędzona, co można generalnie przeżyć, ale nie w takiej drastycznej formie! Obok fragmentu o grubości nitki do szycia kawałek puchaty i gruby. Niestety dzianina nie wygląda zbyt dobrze, bo te grube fragmenty mają puszek, a inne nie, więc dzianina jest w łaty. Ma się wrażenie, że się zmechaciła (na zdjęciach trochę to widać). Oprócz tego mam wrażenie, że nitka jest cieńsza niż w zeszłym roku.

Poprawiłam też rękawy Effie. Następnym razem wrzucę zdjęcia :]

15 komentarzy:

  1. Rolujący się brzeg jest bardzo ładny i śliczny kolor dobrałaś. Szkoda, że Angora Ram nie spisała się w 100%.
    Jedyne co mi się nie podoba (ale to kwestia wzoru, a nie Twojego dziergania) to niby-szew powstający z przodu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Cherry, jest przepiekna ! ;)
    Idealnie na Tobie leży ;) no cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany! Sweterek bomba,ale...Przyjeżdżaj! Trza Cię nakarmic na Boga!
    :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za słowa uznania :]

    Próbowałam wymyślić jak pozbyć się tego niby-szwa, ale nic inteligentnego nie wymyśliłam.

    Lauro, po paru dniach mojego urzędowania byś chciała się mnie pozbyć, bo wbrew pozorom jem duuuuuuuużo więcej niż wskazywałaby moja budowa ;) Przyjechałabym bardzo chętnie do Ciebie, ale ani mi czas nie pozwala, ani fundusze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cherry jest boska , super wyglądasz .
    Absolutnie nie daj się podtuczać , protestuje , później to tylko dieta i dieta ..

    OdpowiedzUsuń
  6. A to dopiero z ta angorą! Jestem na etapie cienkich włóczek więc to przydatna informacja. Też miewam problemy z rękawami...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. CU@5, Z czystym sercem mogę Ci polecić Kid Mohair adriafilu. Niestety Angory nie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. malinowa cherry - cudo! gratuluję!
    a tera troszkę prywaty: poszukuję osób, które robiły darcy; zmagam się z nim i nie mogę rozryźć pofałdowanego dołu; byłabym wdzięczna, gdybyś chciała mi pomóc ; pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodzi Ci o Darcy Kim Hargreaves? Bardzo mi przykro, ale nie mogę Ci pomóc, bo nie robiłam tego sweterka. Robiłam Mrs. Darcy wg wzoru Mary Weaver, a to inny sweterek :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej a ja mam pytanie z innej beczki.
    Czy jest opcja dołączenia do waszego zespołu- bo jeśli dobrze zrozumiałam to Beladonna Tribe jest twoim autorskim pomysłem?
    Czy jest to już grupa zamknięta?

    OdpowiedzUsuń
  11. Belladonna nie jest moim autorskim pomysłem, czego zazdroszczę Kathirze ;) Zapraszam na zajęcia z ATS i tribal fusion do Feniksu, które prowadzi Kathira (pon, śr 17.30). Przynależność do Belladonny zależy od wielu czynników.

    OdpowiedzUsuń
  12. A mogłabys napisac coś więcej? Znaczy jaki poziom zaawansowania jest, ile czasu już tańczycie? Co to jest za grupa? No i od czego zależy to całe dostanie się do Beladonny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Martyno, podaj mi Twojego maila, to Ci napiszę szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki piękny kolor ... i jak ci w nim do twarzy .....

    OdpowiedzUsuń