Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 22 lutego 2010

KAT(arzynka)

Chodziła za mną ta czapka od jakiegoś czasu. Kupiłam na nią włóczkę (przed Bożym Narodzeniem), zaczęłam i sprułam, bo mi coś nie pasowało. Najpierw byłam sfrustrowana wzorem, potem rozmiarem. W między czasie dokupiłam włóczkę i zrobiłam z niej Cherry, po której zostało mi około 80g nici. No i się uśmiechała Angora do mnie. Oj się uśmiechała. Nie mogłam się powstrzymać i zaczęłam beret.

Miałam cały czas obawy odnośnie rozmiaru. Na Ravelry wiele osób pisało, że czapka wyszła olbrzymia. Mam mały łepek, więc postanowiłam użyć mniejszych drutów i cieńszej włoczki niż w oryginale i to była dobra decyzja :] Jestem zadowolona z efektu. Co prawda sam beret nie jest superciepłą czapką na zimę, ale akurat na przejście zimy w wiosnę, kiedy jest już dość ciepło. Za ciepło z grube czapy, ale nie wystarczająco, żeby chodzić z gołą łepetyną.

Wzór: Kat, Kim Hargreaves
Druty: 3mm ściągacz, reszta 4mm
Włóczka: Angora Ram

A oprócz tego to chcę już wiosny!

13 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wyszedł ten berecik. Układa się idealnie na Twoim łebku i kolorek twarzowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :] Z tym pasowaniem to tak nie do końca (ale na zdjęciach nie widać wszystkiego). Trochę za duży talerz wybrałam do blokowania. Mam dwa rozmiary dużych talerzy, ten trochę mniejszy ma średnicę mniejszą o 2cm. Po fakcie wydaje mi się, że byłby lepszy. Beret co prawda z głowy nie spada, ale wydaje mi się zbyt rozciągnięty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny ! ;)
    Taak, coraz cieplej ! :) Szczególnie dzisiejszy dzień był przepiękny :]
    Beret jak znalazł na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest! Ładny kształt, nie za bardzo naleśnik ale i nie czapka, naprawdę ładny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładny:) i kolor bardzo interesujący:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Nie widać niedoskonałości,bo pewnie ich nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, śliczny kolor wybrałaś. Dobrze wiedzieć o tych zawiłościach rozmiarowych. Mam kłębek włóczki na zbyciu, może bym sobie taki wydziergała?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziergaj! Na prawdę warto, bo berecik jest śliczny. I po przebrnięciu rzędu, gdzie się dodaje oczka idzie jak bułka z masłem

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka rewelacyjna , super leży.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny berecik, podobają mi się takie duże, zwisające..

    Kasiu, mam nadzieję, że zobaczymy się na spotkaniu podlaskim w maju?? Kiedyś wspominałam, że ma coś takiego być i że dam Ci znać (jak jeszcze chodziłam na TB w Feniksie w tamtym roku..)

    Informacje są u głównych organizatorek: Krzysi oraz Madziuli i na różnych forach robótkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiataj Nailo :) Oczywiście, że pamiętam. Zapisałam się na spotkanie i już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mają do tego wzorca w języku angielskim? Kapelusz jest piękne.
    http://fabricateandmira.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy to na Ravelry? Jaka jest nazwa wzoru?

    OdpowiedzUsuń