Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 11 lutego 2010

Tłusty czwartek

Kto mnie zna, ten wie, że nie lubię gotować (delikatnie rzecz ujmując). Dzisiaj Jola zmusiła mnie do robienia faworków razem z nią.

Decimal się dzierga, ale dość wolno. Znów cienkie druty wygrywają w starciu ze mną. Na usprawiedliwienie mogę tylko powiedzieć, że w między czasie przerobiłam beret dla koleżanki i przeczytałam 3 książki ;) Kocham ferie :D:D

3 komentarze:

  1. Ja też dzisiaj nasmażyłam faworków, tak dużo, że wciąż zalegają mi sterty po kuchni... ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasik ... dawno tu u Ciebie nie byłam...jak Ty masz tu kolorowo :)
    a faworki mniamuśne

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja smażyłam pączki, z wiśniami! oczywiście wegetariańskie:) Wcięliśmy z Mężem na raz, całe 14:) Też lubię ferie,gotuję, piekę i robótki oczywiście rosną, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń