Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 22 marca 2010

Przerwa techniczna...

... w dzierganiu Decimala. Doszłam do etapu, kiedy muszę zrobić przymiarkę na ludziu. A ludź pod postacią cioci akurat wybył z miasta ;) Odłożyłam więc sweterek i myślałam intensywnie za co się zabrać, bo z pustymi rękoma głupio siedzieć. Długo grzebałam w zapasach i kolejce, aż oko zawiesiłam na Orchid Kim Hargreaves z książki Nectar.

(Uprzedzam maile: wzór do nabycia tutaj, jako cała książka).

Na razie dzierga się bardzo przyjemnie. Używam Loreny (to prawda, że już jej nie produkują?) i drutów 4mm. W oryginale są mniejsze druty, ale okazało się, że dziergam dość ściśle i próbka dzianiny wyszła sztywna jak zbroja. Kolor oczywiście od czapy, ale dziś nie ma zbyt dobrej pogody na fotografowanie. Tak na prawdę żółty jest intensywniejszy niż na zdjęciu modelu.


A oprócz tego to po raz kolejny zawaliła mi się półka pod książkami... Jak tak dalej pójdzie to w ścianie nie będzie już miejsca na kołki ;)

PS. Trzymajcie kciuki! (Wszystko wyjaśnię w swoim czasie ;))

10 komentarzy:

  1. Kciuki trzymam, choć trudno się z takimi trzymanymi kciukami dzierga Maczka... *^v^*
    Nie wieszaj półki, tylko postaw na podłodze regalik, nie będzie spadał! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Maczka Ci się dobrze dzierga :]
    Powiesiłam półkę nową, bo nie mam miejsca na regał :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kciuki trzymam i ja!
    Też radziłabym regał na ksiązki, półki bez specjalnych drutów wbijanych w ścianę na 20cm, nie wytrzymują. Może ciężkie cegły stawiaj na podłodze?
    Sweterek urokliwy,w stylu Darcy'ego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo tak na prawdę to Darcy mi chodził po głowie, ale dekolt mi się w nim za bardzo nie podoba. Zaczęłam więc kombinować co bym zrobiła z tym fantem. A w między czasie zaczęłam przeglądać książki Kim i natknęłam się na Orchid, który ma dekolt taki jak chciałam. To był moment, w którym pobłogosławiłam powtarzalność wzorów u Kim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny ten Orchid :) I taki wiosenny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też słyszalam że nie będzie już Loreny...to chyba jakieś ploteczki bo z Fina Dk też miał byc problem a mozna dostać. Lorena jest jeszcze w sieci - ostatnio widziałam ale nie pamietam u kogo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja widziałam chyba w zamotane jeszcze była o pogłoskach nic nie słyszałam a sweterek w takim kolorku będzie pewnie apetyczny

    OdpowiedzUsuń
  8. ...kolejny piękny sweterek z Twoich drutków zeskoczy:)

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń