Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

piątek, 30 kwietnia 2010

Orchid

Sweterek skończyłam już we wtorek, zablokowałam we środę. Schło dość długo, ale już jest i jestem nim zachwycona. Co prawda nie było mi do śmiechu jeszcze przed przyszyciem rękawów. Zmierzyłam i byłam rozczarowana. Sporo mnie nerwów i pracy kosztował Orchid a tu taki niewypał :( Na szczęście po przyszyciu rękawów wygląda zdecydowanie lepiej i już mi się podoba. Nawet bardzo mi się podoba.

Wzór: Orchid Kim Hargreaves, Nectar
Włóczka: Lorena, 6 i trochę motka
Druty: 4mm
Rozmiar: XS
Modyfikacje:
- opuściłam pierwsze 3 rzędy w rękawach, bo nie doczytałam wzoru
- dodatkowe 6rz przed spuszczaniem oczek w panelach gładkich lewych
- dodatkowe 9rz przed dodawaniem oczek
- delikatnie wyprofilowany dekolt na plecach
- głębszy dekolt z przodu

Nie obyło się bez problemów na finiszu, ale znów przez moją ułańską fantazję. Wymyśliłam, że dekolt chcę większy niż w oryginale, i wyszedł mi gigantyczny, tak poniżej biustu. Musiałam spruć i zrobić jeszcze raz. Zaczęłam trochę niżej niż we wzorze i jest tak jak chciałam. Więc mam nauczkę na przyszłość: nie szaleć ze zmianami ;)

Przy okazji tego sweterka nauczyłam się też nabierania oczek z brzegu na plisę. Pewnie to przez ryżowy wzór, który tuszuje niedoskonałości nabranych oczek, ale jestem zadowolona z efektu.

Nie powiedziałam Wam, czemu tak naprawdę (Kasiu, Twoje nauki nie poszły w las, zastanowiłam się przed napisaniem i poprawiłam błąd zanim go popełniłam :)) powstał Orchid... Bo miałam idealne guziczki, do których dobrałam model. Guziczki są z kolekcji mojego dziadka, zbierane jeszcze przez babcię. Są okrągłe, opalizujące i mają przepiękny słoneczny kolor.

Jedziemy z Kochanym na majówkę do Torunia :D:D:D Wszystkim życzę udanego wypoczynku.

17 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w tym sweterku. Sweterek oczywiście prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już podziwiałam sweterek na Ravelry, piękny, bardzo Ci do twarzy w tym fasonie i kolorze. A guziki nadają mu status specjalny! *^v^*
    Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :]

    Fason jest fantastyczny, odpowiedni dla osób o małych biodrach, podaje objętości i dla osób o dużych biodrach, bo schowa je pod fałdkami.
    Muszę przyznać, że bałam się trochę tego żółtego, czy nie będę w nim wyglądać na chorą, ale jest świetny, jak napisała Izuss1, budyń waniliowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszedł Ci ten sweterek i bardzo ładnie w nim wyglądasz. Nic dziwnego przy takiej figurze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magii66, jaka figura ;) Klocek bez talii, nie ma czego zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny!!! bardzo Ci pasuje i fason i kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny! rewelacja! genialny!
    bosz, aż mi wykrzykników zabrakło :)

    naprawdę udany sweterek, od A do Z: fason, kolor, wykończenie (brawa za guziczki). jak skończę Beę chyba się nie powstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, wyszedł Ci przepiekny! I bardzo Ci pasuje zarówno kolor jak i fason. Idę sobie jeszcze popatrzeć. Miłego wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki klocek, ani sie waż tak mówic tzn. pisać. Cudnie wyglądasz. Gapię się i gapię z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, Dziewczyny, za komplementy sweterka :] Moja próżność została zaspokojona na jakieś pół roku ;)

    Magii66, bo ten model robi mi "talię", przez to, że ma taki obfity dół i dodaje objętości biodrom.

    OdpowiedzUsuń
  11. zachwycający!
    a Ty w nim jak zawodowa modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo kobiecy, fason dla Ciebie! Pięknie wyglądasz :) Dekolt ma teraz fajną wielkość. Przyszywanie rękawów to dla mnie zawsze weryfikacja, a często przeróbki główki, ech te rękawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek piękny :) Fason rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ladny ..kobiecy i podkreslajacy figure...prosty i elegancki...no i twarzowy kolor...same atuty...pieknie ci w nim..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentujesz w nowym sweterku, szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tym sweterku. A figurę masz ekstra, podziwiałam przez
    kilka godzin na dzisiejszym spotkaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny Twój sweterek... ja z drutami się nie lubimy. ale szydełko mnie lubi :-))

    zapraszam do siebie nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń