Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 31 maja 2010

Blossom w dalszym ciągu

Rękawy skończone, teraz dziubię korpus. Powinno pójść szybko, bo zaczęłam sesję (Kasia: sesja 1:0) a wtedy zawsze idzie mi dzierganie błyskawicznie ;) Gorzej z nauką.

Modyfikacja rękawów:
nabrałam 15 oczek, przerobiłam 22cm ściegiem francuskim. Nabrałam 52 oczka z dłuższego brzegu i przerabiałam głównym wzorem. Dodawałam oczka 4 razy, w sumie do 60o. Główkę kształtowałam jak zwykle na czuja.

Marta z mojego plemienia pożyczyła mi matę do blokowania. O matko, co to za cudowne urządzenie! Wygląda jak puzzle piankowe, z tą modyfikacją, że są całe. Mam zamiar zaopatrzyć się w rzeczone puzzle, jako substytut maty.

Paczka do Maroccanmint wysłana, teraz czekam z niecierpliwością na wieści od niej :]

4 komentarze:

  1. O matko , jaka prosta rzecz , a na to nie wpadlam , palce ranie , a wystarczylo dziecku pozzle podebrac , jeszcze by pomoglo szpilki wkluwac . Sweterek bedzie piekny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie sie zapowiada. Zwłaszcza modyfikacja rękawów mnie intryguje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam właśnie takie dziecięce puzzle z cyferkami, i co i raz przy rozkładaiu gubię a to ósemkę, a to szóstkę... *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, właśnie tego się obawiam, że środek będzie wypadał. Najwyżej kleje cyjanoakrylowe pójdą w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń