Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 17 maja 2010

Urodzinowe candy

Mój blog obchodził niedawno 2 urodziny, z tej okazji postanowiłam zorganizować candy. Mam nadzieję, że chętni się znajdą :]

Do wylosowania jest zestaw: kordonki, muliny i komin, który wydziergam zwyciężczyni/ zwycięzcy (wiem, że to nie adekwatna pora roku, ale na jesień i zimę będzie jak znalazł). Można wybrać kolor komina: przydymiony róż (Angora Ram, tutaj kolor odpowiadający rzeczywistości), turkus lub czarny (oba Moherek Aniluxu). Kordonki i mulinę ufundowała ciocia Renata.

Zasady:
-nie trzeba posiadać własnego bloga,
-nie trzeba umieszczać notki informacyjnej,
-wystarczy się wpisać w komentarzach z dopisanym kolorem włóczki.
-termin zapisywania się do 21 maja do 14:30,
-losowanie i ogłoszenie wyników 22 maja.

Zapraszam wszystkich serdecznie!

65 komentarzy:

  1. ooo pierwsza:) to ja się zgłaszam i poproszę w kolorze turkusowym:)

    Podziwiam od jakiegoś czasu o tworzysz i aż mnie skręca bo wszystko takie ładne i w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. się dopisuję i ja :)
    i urodzinowego wszystkiego dobrego :*

    i tym razem dopisuję, że czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to wszystkiego najlepszego dla blogu (bloga?) :)
    To ja się zapisuję też - na turkus :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piszę się i ja ! :)
    jesli o mnie chodzi, to... czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkicho najlepszego pięknie wydzirganego z okazji urodzin :)
    Ja też, ja też. Kolor różowy.

    Bloga nie mam ale regularnie zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się na Twoje candy urodzinowe. Poproszę czarny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajna rozdawajka....Ja wybieram turkus i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja się dopisuję, kolor czarny.
    Trikada
    http://trikada.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja też się z chęcią zapiszę, na kolor czarny ;-)
    Własnego bloga nie posiadam, ale często tu zaglądam i podziwiam.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja, i ja! Sto lat pisania bloga i robótkowania!!! *^v^*
    Wybieram turkusowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dzierganego i masy pomysłów i czasu na realizacje i udanej specjalizacji i bezstresowych egzaminow z apetytem na kolor rozowy sie pisze

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin bloga, oby miał jeszcze wiele kolejnych.
    Dopisuję się do candy.
    Jeśli będę miała farta to poproszę o czarny.

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja też chcę :) Szczególnie podobają mi się kordonki. Jeśli chodzi natomiast o komin, to zdecydowanie najbardziej przekonuje mnie kolor czarny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe cukierki. Chętnie wezmę udział w losowaniu. A kolor włoczki - chyba czarny.
    P.S. wszystkiego najlepszego z okazji blogowych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje gestu ;) Ja poprosze kolor czarny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To i ja się chętnie dopisuje ;)
    Może tym razem mnie się poszczęści:D
    łkowych i innych podobny, zazdroszcząc, że ja tak jeszcze nie potrafie ;) Ale będę też tak ładnie dziergać !! A co :D

    Turkusik jest śliczny :D

    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba mi cos ucieło ........

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielu wspaniałych robótek z okazji blogowej rocznicy
    Zapisuję się na czarny komin i aż oczy mi się zaświeciły do tych kordonków cieniowanych
    Ola
    http://haftyoli.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat, 200 lat! Wpisuję się z serdecznościami, paluszkiem wskazując na turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopisuję się i wybieram kolor czarny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kominek Twojego autorstwa? Jasne, że chcę! Najlepiej czarny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. och i ja też turkusowy preferuję! Swoją drogą podglądam Twojego bloga od jakiegoś czasu i podziwiam samozaparcie. Też jeszcze studiuję, ale ciężko mi znaleźć czas na dzierganie. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja też chętnie zapiszę się na to candy. Wybieram przydymiony róż.
    Z okazji drugiej rocznicy bloga składam gratulacje. Pozdrawiam.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga, dużo pomysłów i czasu na ich realizację:)
    Pozdrawiam,

    Wybieram brudny róż:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego i nie kończącej chęci do blogowania życzę. Fajnie tak zajrzeć i poczytać. Sama bloga nie prowadzę (chyba za dużo czasu tracę co dzień na czytanie blogów takich jak ten). A kolor włóczki jedyny słuszny: turkusik

    OdpowiedzUsuń
  26. Z okazji blogowych urodzin życzę samych najlepszych wpisów ;)
    Zapisuję się na candy. Nie często wygrywam, ale gdyby jednak mi się udało, to poproszę o róż :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego najlepszego urodzinowego :) Rosnij nam duzy i zdrowy, bo chce Cie czytac jak najdluzej :)

    Moze mi sie trafi turkusowe cudo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po pierwsze - życzę kolejnych cudnych lat blogowania i tworzenia! :)
    Po drugie - taki turkusowy komin na zimę... mmmm... coś cudownego w naszym klimacie! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. W losowaniu udzialu nie biore, ale gratuluje urodzin :-) Dlub i pisz jak najwiecej! Pozdrawiam, B

    OdpowiedzUsuń
  30. witam - codziennie podziwiam Twoje arcydzieła. Jak na dwulatkę radzisz sobie świetnie ;). Nie prowadzę bloga ale robótki - szczególnie "drutowanie" są moim sposobem na dobrą pogodę ducha. Sprawdzam moje szczęście w loteriach ;) - a kolorek - róż.
    Zyczę sukcesów na kolejne lata - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja podniose łapke poprosze w kolorze czarnym serdecznie pozdrawiam dziergajacy kriss

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się zgłaszam. A w sprawie koloru wypowiem się po losowaniu (jeśli oczywiście wygram), bo muszę skonsultować go z dzieckiem starszym - to dla mojego starszego zmarzlaka byłby ten komin :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkiego najlepszego :):):)
    zapisuję się na turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam i ja się ustawie w kolejce po koloroek różowy. Swietny blog i gratuluje drugich urodzin. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapomniałam dodać, że info jest u mnie na blogu po lewej stronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. i ja też spróbuję ;) kolorek turkusowy jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z okazji rocznicy życzę wszystkiego najlepszego.
    Twórz i pisz chociaż 100 lat
    I zachwycaj cały świat!

    Zapisuję się na kolor czarny.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tyle dobroci od Cioci :) Ustawiam się w kolejce. A komin turkusowy od Ciebie to już marzenie :)
    Info na pasku bocznym bloga już jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. przy okazji Twojego konkursu trafiłam na Twój blog i będę Cię już odwiedzac:)Chętnie się także zapisuje na piękne candy, a kolor wybieram turkusowy:)pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejnych lat dziergania i blogowania!
    Ten przydymiony róż jest cudowny, więc ustawiam się do kolejki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. 2 latka, toz to maluszek w przedszkolu...
    jestem tu 1 raz i kordonki mnie zauroczyły od razu,mniam
    córka wybrała róż jesli chodzi o wełenkę

    OdpowiedzUsuń
  42. Jaka piękna rocznica. Oby było tych rocznic jak najwięcej.
    Zgłaszam się również na candy (w kolorze różu)
    Pozdrawiam
    Dorfi
    www.dorfi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. To i ja się do candy zapiszę, życzenia urodzinowe składając, na kordonki ślinka mi kapie, a kolorek? Turkus poproszę!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też chętna jestem na te słodycze, a mój kolorek to czarny

    OdpowiedzUsuń
  45. kolejnych lat owocnego bloggowania :)

    i ja z chęcią przygarnę słodkości oraz czarny komin :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Och, turkus, oczywiście! A co do kordonków - już widzę te rzesze sakiewek i nakrywek na zillsy, jakie można z nich udłubać!

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluje rocznicy bloga!

    i zgłaszam się do losowania :) (21 maja mam urodziny, moze mi szczescie dopisze :)
    kolor turkus

    OdpowiedzUsuń
  48. to ja się ustawiam w kolejce licząc na szczęście ;-)) Najbardziej pasuje mi kolorek turkusowy

    zapraszam do siebie nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również bardzo chętnie wezmę udział w zabawie!;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  50. i ja się zgłaszam :) kolor turkusowy :D

    OdpowiedzUsuń
  51. oo to ja poprosze turkusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja też, ja też! turkusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ale super candy :) ja lubię turkus i czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  54. A więc i ja się zgłaszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. To ja też się zgłaszam :o)
    czarny

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeszcze zdążyłam! :))) Muliny mi się marzą niesamowicie, a o kordonkach nawet nie wspomnę ;))) Kolor kocham czarny i zapraszam też na candy do mnie :))) Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  57. Życzę aby przez kolejne lata dzierganie sprawiało tyleż samo przyjemności co teraz ...i poprosze w kolorze turkusowym.

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkiego dobrego! Czarny to mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję 2 urodzin blogowych!
    Zapisuję się na candy z wielką ochotą -kolor z racji żałoby to czarny.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ustawiam się grzecznie po te wspaniałości, a kolor wybieram czarny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też, ja też - chyba zdazyłam na ostatnia chwilę.....porosze malinowy (czy różowy?)
    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  62. :D ale dużo kordonków :) oj przydadzą się przydadzą :) z chęcią zgłaszam swój udział w losowaniu :)
    i najważniejsze wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  63. ooo jeszcze zdążyłam
    i się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  64. Również się zapisuję, takich słodkości nie można ominąć... :) ja poproszę turkusowy :)
    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Muszelko, bardzo mi przykro, ale nie załapiesz się na losowanie, wpisywać się można było do 14:30.

    OdpowiedzUsuń