Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

sobota, 22 maja 2010

Zwyciężczyni

Słodycze polecą do:

Gratuluję! I proszę o kontakt mailowy, z adresem, na który mam wysłać paczkę.

Jest mi bardzo miło, że moja rozdawajka cieszyła się takim dużym zainteresowaniem. Jak postanowiłam ją urządzić to się bałam, że nikt nie będzie chciał wziąć w niej udziału.

4 komentarze:

  1. gratuluje zwyciężczyni:)Miała dziewczyna szczęście:), nagroda była świetna i ja się wcale nie dziwie z dużego zainteresowania:)pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje dla zwyciężczyni ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale mi teraz dobrze... dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń