Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

niedziela, 20 czerwca 2010

ATSowanie z...

... Herbi! Patrzcie kto zawitał do Białegostoku!
Kasiorek z Herbatką

Belladonna z Herbi

Lubię poznawać osoby, które znam "tylko" z blogów. Zupełnie inaczej człowiek wygląda na "żywo" niż na zdjęciach, no i w końcu można poznać brzmienie głosu, mimikę, gestykulację. Herbi jest świetną osobą, wspaniałą nauczycielką, piękną kobietą. Mogłabym tak kadzić przez cały dzień ;) Żałuję, że tak mało czasu mogłam z nią spędzić.

W zeszłym tygodniu była impreza szkoły tańca, do której chodzę: Feniks Dance Show. Zapraszam do obejrzenia filmiku z występu mojego tribe'u i paru zdjęć (ze strony lokalnej gazety).


(jeśli klikniecie w filmik, to otworzy się YT, i łatwiej będzie oglądać)

Tutaj jeszcze filmik z Porannego (lokalna gazeta), w którym można obejrzeć nie tylko występ Belladonny

7 komentarzy:

  1. Ja sie nieznam , ale w opini mojej niespelna 5 letniej corki to ta biala jest .Slicznie wygladacie i poruszacie sie z ogromna gracją .Brawo .

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej żałuję coraz bardziej że nie wybrałam się na ten pokaz :(
    Twój taniec był cudowny :) jakoś sobie nie wyobrażałam że ten typ tańca może być tak subtelny i delikatny - a wszystko dzięki Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam bylo NAJLEPSZA . zezarlo mi czesc wypowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała wcale nie jest najlepsza ;) Ale dziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
  5. OO
    Jestem wręcz oczarowana :D i pod WIELKIM wrażeniem :D

    po pierwsze sweterek jest cudowny :) i wg mnie świetnie wygląda też do dżinsów ;)

    A ten taniec.... ach hipnotyczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wściekła totalnie, że nie trafiłam na ten pokaz!!! Nie dość, że nie byłam, to jeszcze nie spotkałam dziewczyn, z którymi rok temu tańczyłam... :(

    Dziewczyny, tańczycie cudownie! I wychodzi Wam jeszcze piękniej, niż rok temu!

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń