Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 2 czerwca 2010

Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych

W związku z tym, że nikt z Białegostoku się nie odzywa na forach różnej maści to ogłaszam się samozwańczym organizatorem. Chociaż organizator to za duże słowo ;) Podaję propozycję terminu spotkania:

13 czerwca o 12:00 spotkanie pod Ratuszem od strony fontanny,potem pójdziemy na Planty. Weźcie kocyki i prowiant. No i oczywiście robótki!

Mam nadzieję, że jakieś chętne/chętni się zgłoszą :]

7 komentarzy:

  1. ja też mam nadzieję że przyjdzie trochę osób i że przede wszystkim będzie pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że tak daleko mieszkacie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie może to być w moim miasteczku? - No wiem, że nie może.I ciągle zimno. Chętnie podłubałabym w towarzystwie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli pogoda nie dopisze, to zamelinujemy się w jakiejś kawiarni :]
    Tkaitka, możesz zorganizować w Twoim miasteczku spotkanie dziewiarskie :] Na pewno są w nim osoby, które też robią na drutach/szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar się do Was przyłączyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Za późno przeczytałam! Jestem z Białegostoku i następnym razem chętnie się przyłączę do takiej akcji. O ile na imprezę zaproszone są także szydełka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń