Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 14 lipca 2010

Przeboje

Printed nieźle dał mi się we znaki. Najpierw nabrałam za dużo oczek, potem znów nabrałam za dużo oczek. Trzeci raz nabrałam już odpowiednią liczbę oczek, do biustu obyło się bez problemów. A potem znów się zaczęło. Zmieniłam druty na mniejsze, bo ściągacz wyglądał bardzo brzydko (ale nie doczytałam wzoru), potem zmieniłam na druty 3,5mm, którymi robiłam dół. Ale we wzorze "Diamencików" zaczęły pojawiać się gigantyczne dziury, więc sprułam, byłam już po doczytaniu wzoru, więc sprułam również ściągacz. Wzięłam 3,25mm i zrobiłam ściągacz, i dojechałam do wzoru. Zrobiłam część z diamencikami, skończyłam, wymoczyłam i zabrałam się za blokowanie. I wtedy okazało się, że wyszło mi o 3cm za małe... Niby zmiana drutów tylko o 0,25mm a taka niespodzianka... Generalnie: się zdenerwowałam. Dostałam białej gorączki, zupełnie mi się odechciało tego sweterka. Szlag by to trafił!

Już mi trochę przeszło, przeliczyłam, i teraz mam nadzieję, że będzie dobrze. Jeśli nie będzie to pruję wszystko, łącznie z rękawami, które poszły mi wyjątkowo szybko (wiedziałam, że coś za dobrze mi idą).

A z miłych akcentów to kupiłam Zephir Adriafilu na szal dla babci, na wesele mojej siostry, które jest w październiku. Mam więc czas na walkę :]

8 komentarzy:

  1. Niezły złośliwiec z tego sweterka, ale za to jaki pozytywny kolor! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażenie, że upał wypalił mi mózg i zupełnie nic nie idzie po mojej myśli. Sweterek robię zupełnie bez głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zupełnie się nie dziwię, ja ostatnio każde najprostsze przeliczenie robię na kalkulatorze (dzisiaj mnożyłam 6x4...). a Ty się nie poddawaj - Asia na rację, kolor jest mega pozytywny i choćby dlatego musisz go skończyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie patrz na trudności - kolor cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolor i wzór niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szlag to niech się trzyma z dala od Twojego swetra, bo już wystarczająco namieszał. Mam nadzieję, że ostatecznie będzie dobrze bo czasem można się zniechęcić do fantastycznego projektu. Trzymam kciuki za odpowiednie rozmiary :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardzo początkująca w robieniu na drutach, ale od dłuższego czasu śledzę Twojego bloga i podziwiam, podziwiam, podziwiam. Ten sweterek zapowiada się też przepięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń