Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Prujki

Wydrukowana Scarlet została spruta do pach. Dodam wstawki, i zrobię od pach znów. Nie dałabym rady nosić jednak tego sweterka. Wkurzał mnie maksymalnie.

Maile (zielony dziecięcy sweterek) też został spruty. Lorena, którą zamówiłam w Zamotanych okazała się innego koloru :(

Jedyne co mam skończona to biała sukieneczka. Jednak nie powędrowała do Oli, a Gabrysi, która urodzi się za miesiąc. Ola jest planowana na koniec grudnia, więc mam jeszcze czas ;)

Widziałyście nowy katalog Bon prix? Jeszcze nic nigdy z niego nie zamawiałam, i raczej nie mam zamiaru, ale w tym katalogu jest mnóstwo ciekawych dzianin.
Piękna sukienka. No może oprócz rękawów, ale te zawsze można zrobić inaczej.

Fanatastyczny kardigan z bardzo ciekawą fakturą.

Uroczy, kobiecy sweterek.

Tunika sama w sobie nie jest powalająca, ale górna część jest bardzo ciekawa. Między gładkim prawym są oczka patentowe.

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze stony: http://www.bonprix.pl/bp/home.htm

4 komentarze:

  1. Zawsze mnie zastanawiają te tajemnicze oczka patentowe, ki diabeł?...
    Kupiłam kiedyś w BonPrix kilka rzeczy, jakość tkanin pozostawiała wiele do życzenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem wytłumaczyć o co chodzi z oczkami patentowymi. Mi się kojarzą z męczarnia... W żaden sposób nie umiałam się zorientować jak to cholerstwo zrobić. Jedno oczko zdejmuje się bez przerabiania, dodaje narzut, w następnym rzędzie ten narzut i to nie przerobione oczko razem się przerabia. W wielkim skrócie, wygląda to tak, ale w praktyce to jakieś nieziemskie akrobacje musiałam wyczyniać...
    Zawsze się zastanawiałam nad jakością tych ubrań. Cen małych wcale nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre rzeczy są fajne na zdjęciach, niestety mają dziwną rozmiarówkę, taką, że i mniejsza wejdzie i większa się osoba zmieści.. Jak ktoś lubi dopasowane, to można się rozczarować... Mnie osobiście denerwuje długi czas oczekiwania - ok. 20 dni na realizację, co w dobie internetowych sklepów i innych zakupów, nawet zagranicznych paczka przychodzi na drugi dzień lub w ciągu kilku dni (z zagranicy).. ale może Ciebie pozytywnie zaskoczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nailo, nie mam zamiaru kupować u nich, chciałam tylko pokazać ciekawe wg mnie dzianiny, które można zgapić ;)

    OdpowiedzUsuń