Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

wtorek, 24 sierpnia 2010

(Wy)drukowana Scarlet

Skończyłam Drukowaną Scarlet. I już tradycyjnie sweterek wyszedł mi trochę przyciasny. Załamać się można. Jego losy się jeszcze ważą. Brakuje dosłownie 1cm w obwodzie. Nie uwiera mnie nigdzie, ale mógłby być po prostu trochę szerszy. No nie wiem, nie wiem, co z tym fantem zrobić.
Na tym zdjęciu widać najbardziej, że jest przyciasna.

(Ten 1cm za dużo to efekt 3kg więcej :D:D:D Z czego się niezmiernie cieszę)

Wzór: Printed Silk Cardigan, Inreweaves Knits
Włóczka: Scarlet, bawełna 100%
Druty: 3,5mm część gładka, 3,25mm ściągacz i wzór

Mamy w plemieniu ciężarówkę jedną, która spodziewa się dziewczynki, Aleksandry :D Zaczęłam dziergać Maile Sweater, wychodzi całkiem przyzwoicie, pomijając fakt, że próbowałam zrobić rozmiar na 6miesięcy, a wyszło na ponad rok... Miałabym już skończone, ale zabrakło mi włóczki, w związku z tym, że machnęłam się z rozmiarem... Tym razem uratowała mnie Ula z Zamotanych z brakującym motkiem.
Żeby nie siedzieć bezczynnie zaczęłam sukieneczkę z Glorii, dla Aleksandry, rzecz jasna. Ogólna konstrukcja zaczerpnięta z Little Sister's Dress, reszta to moja inwencja twórcza.

Oba dziecięce ubranka dostępne na Ravelry bezpłatnie.

Plany na najbliższą przyszłość to Sreberko w wersji niebieskiej dla przyjaciółki.

21 komentarzy:

  1. Skoro brakuje tylko 1 cm, to ja bym go zostawiła, jest piękny! Przecież nie musisz cały czas chodzić w zapiętym swetrze, a nuż schudniesz, to może się zdarzyć z dnia na dzień, wiem z własnego doświadczenia! *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ja mam nadzieję, że ta tendencja wzrostowa się utrzyma :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się bardzo podoba, a brakujące centymetry może z czasem się naciągną?
    A losy to się...ważą:)))
    Wybacz, że się ortografii czepiam, ale się czepiam z nutką serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie się za ortografię nie gniewam :] no właśnie nie wiedziałam co wstawić "ż" czy "rz". Dzięki :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest obłędny. Szkoda by mi było pruć przez 1 cm :) ale jeżeli czujesz, że to "na razie" 1cm...?
    A dziecięce, cóż mogę tylko zazdrościć, że masz dla kogo dziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, szkoda byłoby go pruć... tak jak mówi Brahdelt - nie zapinaj się:)
    albo podaruj Małej - dorośnie raz,dwa;)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. według mnie sweterek wygląda rewelacyjnie i wcale nie widać że przy ciasny. szkoda pruć bo moze się rozejdzie odrobinkę. wyglądasz w nim bajecznie.
    a ubranka dla Oli sliczniutkie się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci w nim,jest ok. Nawiasem- nieźle się nadziubałaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki dziewczyny :]

    Niestety sweterek rozpięty nie wygląda już tak ładnie.

    Lauro, to z włóczki od Ciebie :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Popieram zostawienie. Wyglądasz ślicznie i braku tego jednego cm nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek rewelacja:) dla małej Oli cudne, a że za duże, nie szkodzi, maluchy szybko rosną

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam :). I pamiętam,że cieniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Kid Mohair Adriailu każda włóczka jest gruba ;) Scarlet jest całkiem przyjemna w robocie, lekko szurkowata, ale dzianina wychodzi bardzo miła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz! Faktycznie ciasnawy sweterek wyszedł, myślałaś o ewentualnych wstawkach w bokach? Jak nie, to zostaw, bo bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  15. myślałam o wstawkach, ale obawiam się, że jak je zrobię to w tedy w ramionach będzie za mało i te kilka oczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne wygladasz. Bardzo fajna Scarlet. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fanta zostaw, bo jest przesliczny :-) Pozdrawiam, B

    OdpowiedzUsuń
  18. A blokowanie nie pomoże? 1 centymetr to nie jest wyzwanie dla dobrej włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładne pelargonie na balkonie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest ślicznie, po prostu nie miałaś się do czego przyczepić ;> Jeśli chcesz 1cm więcej, to może spróbuj ponownie przyblokować i nieco rozciągnij?

    Dziecięce są cudowniste!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie jest ciasne. Nic się na guzikach nie rozłazi nie ma się czego przyczepić a wyglądasz w tym cudnie.

    OdpowiedzUsuń