Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 6 października 2010

Co następne?

Ewowy sweterek na etapie główek rękawów, więc pora porozglądać się za nowym projektem ;)

Moje typy to:

1. Featherweight Cardigan w wersji zimowej, dłuższy z dłuższymi rękawami, z niedbałymi zawijającymi się brzegami. Włóczka: Kashmir Wnuka,

2. Coś między Fransis Revisited a Calm Kim Hargreaves. Reglanowy sweterek z moheru, robiony lewymi oczkami, na dość grubych drutach, ale z dużym kominowym golfem. Włóczka: wyłudzona od Cioci.

3. Sukienka, zwykła, prosta, najlepiej gładkim prawym ze ściągaczem lub "turned hem" na dole. Niestety nie znalazłam odpowiedniego wzoru, więc pewnie będę sama kombinować. Włóczka: Kashmir Wnuka.

4. Estońska Czapka obiecana siostrze na początku roku, zgapiona od Rene, która inspirowała się Ilukudują. Włóczka: resztki rudej Czterdziestki

5. Mega Ocieplacz zgapiony od FasOli. Włóczka: kupiona kiedyś na allegro od Raweny.

Tak naprawdę to tę ostatnią propozycję nawet zaczęłam. Tylko druty mi umarły. W sensie, że żyłka odpadła...Ocieplacz więc leży i kwiczy, a drutów brak. Mam dylemat: kupić Knit pro z odkręcaną żyłą czy całe ... I się zdecydować nie mogę.

11 komentarzy:

  1. Mega ocieplacz faktycznie jest mega :D Szykuje się mroźna zima więc czapka dla siostry będzie pewnie dobrym pomysłem. Swoją drogą bardzo mi sie podoba pozycja 2, będę śledzić postępy w pracy :)
    Też mam druty KnitPro i chyba wolę te z żyłką odkręcaną, zdecydowanie bardziej praktyczne a też nic nie haczy robótki.

    OdpowiedzUsuń
  2. A na sukienke to moze ten wzor? http://www.ravelry.com/patterns/library/amazing-grays-dress czyli moja 'Ruda' z Azteki.
    Ja oczywiscie polecam KP.

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest do końca to czego szukam. Nie chcę ściągaczowego ściegu, wolę coś gładkiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż sobie ciężko powzdychałam...Bo jest tyle pięknych modeli, a ręce tylko dwie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby przedłużyć Fransis Revisited to też mogłaby wyjść ciekawa sukienka ? :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robię taką: http://www.lionbrand.com/patterns/50828AD.html
    prosta i na gładko, może tez Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wzór! To jest najbliższe tego czego szukam!

    OdpowiedzUsuń
  8. A żyłkę do drutów możesz spróbować naprawić - zapalić/roztopić koniec żyłki nad gazem, i wetknąć do dziury drutowej, zostawić na chwilę. Ja tak kilka naprawiłam

    Pozdrawiam Halina

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pomyślałam o tym. Druty już wyrzuciłam, więc nie ma czego ratować ;) Mam jeszcze 6mm plastikowe, ale ich nie lubię, bo ciężko na nich oczka przesuwać.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej:) tyle fajnych propozycji,że rzeczywiście trudno się zdecydować - ja głosuję za featheweigt cardigan, bo sama mam na niego ochotę;)
    a druty kupiłaby całe, tzn bez odkręcanej żyłki, bo akurat u mnie bardzo często się rozkręcają, nawet kiedy użyję kluczyka do skręcania - raz nawet wygięłam cały drut podczas operacji solidnego dokręcania, a i tak się rozkręciło diabelstwo. no ale moze ja nieudolna jestem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Martuś! Chyba najbardziej skłaniałam się ku całym drutom, bo mnie przekonałaś :P
    A co do propozycji, to wszystkie mam w planach :P

    OdpowiedzUsuń