Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

środa, 20 października 2010

Krótko i na parę tematów

Ewowy sweterek ma przerwę techniczną... Jestem zezłoszczona i nie chce mi się więcej na ten temat pisać, bo znów się denerwuję od początku. A zostało mi do końca 1/4 przodów...

Zrobiłam FasOlowy Mega ocieplacz. Ocieplacz skończony w zeszłym tygodniu, zdjęcia zrobione w sobotę, ale nie miałam kiedy ich wrzucić. (Wczoraj na uczelni byłam 12h. Dbają o studentów, żebyśmy się nie nudzili w domach ;))

A na koniec:

Moje własne metki! Chodził ten pomysł za mną już od jakiegoś czasu i w końcu mam! Zainspirowałam się Effcią, a wykonałam na podstawie tego samouczka. Wprowadziłam tylko małą modyfikację: drugi raz prasowałam przez papier do pieczenia. Zwykła kartka przywierała. Oczywiście połowę metek musiałam wyrzucić ;)

15 komentarzy:

  1. Fasolowy ocieplacz w sama porę, zapowiadają jutro śnieg! Przynajmniej w stolicy.
    Metki pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzianiny z metkami świetnie się prezentują; też kiedyś myślałam o metkach, ale utknęłam na tym papierze transferowym :/
    Ocieplacz rewelacyjny, jak ten fasolowy!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocieplacz jest rewelacyjny i fajnie sie usmiechasz :). Metki podobaja mi sie bardzo . Tak jakby masz juz swoja firmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ocieplacz fajowy, bardzo Ci do twarzy w tym kolorze, metki to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ocieplacz wyszedł Ci świetny - ma bardzo ładny kolor. No i metki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten ocieplacz :) robiony na podstawie jakiegoś schematu? szkoda że na szydełku nie wyjdzie tak samo jak na drutach :( bo ja niestety tylko szydełko

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ocieplacz. Metki fajna ja się przymierzam od dawna i nic. Jjakoś odwagi chyba brak

    OdpowiedzUsuń
  8. fasolka świetna idealnie Ci pasuje a z tej wiedzy o metkach to chętnie skorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mam ochotę na niego , kolor świetny i pieknie się komponuje z szarościami. Metki świetna sprawa tylko gdzie się kupuje ten papier transferowy? Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komplementy :] Po instrukcję to do FasOli się trzeba zgłosić.

    Ten papier kupiłam w sklepie papierniczym dla plastyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ocieplacz!
    Metki to świetna sprawa, ja wieki temu kupiłam papier transferowy, ale drukarki nie mam obecnie:(

    Kasiu - dedykowany Tobie 'kurs wrabiania kieszonek' jest już na moim blogu:)))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam! Dziękuję Rene :] nie zdążyłam jeszcze nic naskrobać w komentarzach :]

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny ten szyjo-grzej i bardzo ladnie ci w tym kolorze..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnej urody ten ocieplacz:) a metki... marzenie

    OdpowiedzUsuń
  15. No pieknie wyszedl Ci ten ocieplacz :)

    OdpowiedzUsuń