Najbliższe spotkanie robótkowe



Najbliższe spotkanie robótkowe: 29.08.2015, godzina 12:00, w naszym stałym miejscu.

Jeśli chcesz się z nami spotkać, to pozostaw w komentarzu adres mailowy lub skontaktuj się przez formularz, który jest po prawej stronie, a wyślę wszystkie potrzebne wskazówki :]

czwartek, 4 listopada 2010

Uaktualnienie

Zimowe upierzenie trochę mnie zniechęciło. Miałam 3/4 korpusu i 3/4 lewego rękawa jak doszłam do wniosku, że jednak będzie za wąski i nawet blokowanie nie wskóra zbyt wiele. Musiałam spruć wszystko do pach i dodać kilka rzędów do reglanu. Oby to pomogło.

Skończyłam za to Ewowy sweterek. Niestety zdjęcie tylko zezwłoczka. W pon mam się spotkań z zadowoloną właścicielką na sesję zdjęciową, bo dziś nie sprzyjała temu aura i takie tam inne.
Wzór: Jacke mit Hakelbluten, Impulse 604
Włóczka: Kashmir Wnuk, prawie 4 motki na rozmiar 40
Druty: 3,75 ściągacz, 3,25 ażur
Czas wykonania: koszmarnie długo...

Coraz bardziej podobają mi się inne techniki robótkowe. Z szyciem się oswoiłam, teraz interesuje mnie kartonaż (cartonnage). Kocham piękne pudełeczka i pudełka. Dziś u Gosi na blogu znalazłam pudełko na herbatę, a od niej trafiłam do Krzysi i jej cudeniek. Jestem oczarowana tą techniką i już myślę czego potrzebuję, i co zrobię :]

10 komentarzy:

  1. No to czekamy na zdjęcia na ludziu, ja też chodzę wokół tego sweterka od jakiegoś czasu, i też mam na niego chrapkę w niebieskim kolorze. *^v^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, ciekawy wzór :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no! (z uznaniem) Czekam na zdjęcia z modelką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, zgadzam się z Brahdelt - ten sweterek warto mieć :) więc jak tylko już zdejmę sobie embargo - robię :)
    ślicznie Ci wyszedł. i coraz mam większą chrapkę na tę włóczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :] Bardzo przyjemny wzór, łatwy do zapamiętania ażur, więc polecam. No i sweterek ładnie wygląda i ze spódnicą i ze spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, cudowny! czyżby to nowe wydanie Twojego sreberka? tak mi się coś przypomina...

    OdpowiedzUsuń
  7. Precyzyjna robótka i ten "milion" guziczków, śliczności.Czekam na pudełeczka, będę podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  8. piekny sweterek..bardzo ladny wzor... jestem pelna podziwu..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Kachozet, masz rację to niebieska wersja mojego Sreberka :]

    OdpowiedzUsuń